17/06/1394 - 22:55
آماده‌باش صنعت مخابرات و ارتباطات برای آغاز نمایشگاه ایران تلکام 2015
شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی (ایران تلکام 2015) در روزهای چهارم تا هفتم مهرماه در محل دایمی نماشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

هرمز پوررستمی

 

شرکت پالار سامانه با اخذ مجوز از سازمان توسعه و تجارت ایران با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی  ج.ا. ایران این نمایشگاه را که آیینه‌ای از صنعت مخابرات و ارتباطات کشور است، برگزار می کند.

در این نمایشگاه حدود 212 شرکت داخلی و 80 شرکت خارجی از 18 کشور جهان شرکت دارند و خدمات و محصولات خود را در حوزه‌های مرتبط با نمایشگاه ارایه می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های مطرح داخلی در حوزه مخابرات و ارتباطات و اطلاع‌رسانی در این نمایشگاه حضور داشته و تعدادی نیز اعلام کرده‌اند که از محصولات و خدمات شاخص و جدیدی در این نمایشگاه پرده‌برداری خواهند کرد.

بنا بر اعلام مسئولان نمایشگاه؛ ساعات بازدید از نمایشگاه از 9 صبح تا 5 عصر است. ضمنا بازدیدکنندگان می‌توانند برای انجام ثبت‌نام آنلاین به اینجا مراجعه نمایند. همچنین در روزهای برگزاری نمایشگاه  بازدیدکنندگان می‌توانند از طریق ارسال یک پیامک خالی به شماره 10001660 یا 50001660 نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. سالن‌های برگزاری نمایشگاه در تصویر مشخص شده است.

نقشه فضای نمایشگاه ایران تلکام 2015

لازم به یادآوری است که در هر یک از روزهای برگزاری نمایشگاه، بر اساس قرعه‌کشی از شرکت سهامی نمایشگاه ها یک دستگاه گوشی تلفن همراه یا تبلت به یکی از ثبت‌نام‌شدگان اهدا خواهد شد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟