11/02/1398 - 03:40
تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98
کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 98 در مردادماه توزیع می‌شود.

تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 98

 آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398  در روز جمعه 11 مرداد 98 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه 8 مرداد تا روز پنجشنبه 10 مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی 98

وی در ادامه افزود: آزمون کاردانی به کارشناسی در ۱۶ کدرشته صبح روز جمعه ۱۱ مرداد 98در ۱۶۳ شهرستان و ۲۷۱ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. همچنین از تعداد ۸۵ هزار و ۵۴۷ نفر داوطلب ثبت نام کننده در دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ تعداد ۱۰ هزار و ۲۹۵ نفر برای ۱۶ کدرشته با آزمون در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ به رقابت می‌پردازند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال ۱۳۹۸ برای پذیرش در ۹ رشته با آزمون جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گفته وی، بر اساس آمار ثبت نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید تعداد ۱۱۲ هزار و ۱۹۴ نفر در این دوره‌ها ثبت نام و انتخاب رشته کردند که از این تعداد ۸۵ هزار و ۴۷۳ نفر در رشته های با آزمون به رقابت می پردازند.

توکلی در پایان تاکید کرد: آزمون ۹ رشته امتحانی الکتروتکنیک، کامپیوتر، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، نقشه کشی معماری، حسابداری، تربیت بدنی، گرافیک و صنایع غذایی در ۱۶۰ سئوال و ۲۱۰ دقیقه زمان در ۲۷۱ حوزه و ۱۶۳ شهر برگزار می شود.

برای اطلاع بیشتر می توانید دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1398 را از طریق فایل پیوست دانلود کنید.

برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟