24/01/1398 - 10:55
تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 98 - تعویق برای سیل زده‌ها
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در جلسه فوق العاده صبح امروز شورای سنجش و پذیرش دانشجو با تعویق برگزاری کنکور ارشد ۹۸ موافقت شد.

1606683296_1_0.gif

محمود صادقی گفت: صبح امروز جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش برگزار شد و در این جلسه با تعویق زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال 98 به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور موافقت شد.
وی افزود: در این جلسه تصمیم گیری شد که جزئیات این مصوبه تا ظهر امروز از سوی سازمان سنجش کشور اطلاع رسانی شود. 

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال 98

با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و گزارش‌های هلال احمر و وزارت کشور از وضعیت موجود استان خوزستان، در نهایت با تعویق آزمون کارشناسی ارشد 98  از 5 و 6 اردیبهشت ماه 98  به 23 و 24 خرداد 98  موافقت شد.

وی گفته بود: با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و همچنین در پیش بودن آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98، بررسی وضعیت برگزاری آزمون‌های کشوری نیازمند جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو است.
وی افزود: از همین رو جلسه فوق العاده شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز شنبه 24 فروردین ماه 98 برگزار می‌شود و تصمیم نهایی در مورد زمان برگزاری آزمون‌های کنکور سراسری سال 98 اتخاذ می‌شود.

پیش‌تر تاریخ برگزاری  آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 98 پنجشنبه 98/02/05 و جمعه 98/02/06 اعلام شده بود.

 این تعویق شامل آزمون کنکور سراسری 98 نمی‌شود

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: این تعویق شامل آزمون سراسری نمی‌شود و این آزمون در زمان مقرر 13 و 14 تیرماه برگزار می‌شود با این تعویقی که در برنامه زمانی پیش آمد، اعلام نتایج آزمون مذکور با تأخیر روبرو خواهد بود.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 98

خدایی افزود: سعی می‌کنیم نتایج کنکور کارشناسی ارشد سال 98 را هفته آخر شهریورماه و در بدترین شرایط، هفته اول مهر ماه اعلام کنیم.


زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98

فرصت مجدد و امکان ویرایش برای جاماندگان آزمون کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال 98 تعیین شده است و داوطلبانی که موفق به ثبت نام نشده‌اند یا هزینه ثبت نام را پرداخت کرده ولی ثبت نام نکرده‌اند و همچنین افرادی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند از تاریخ 26 تا 28 فروردین 98 نسبت به ثبت نام یا ویرایش فرم ثبت نام اقدام کنند.

تاریخ دقیق برگزاری آزمون کنکور98 ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی

به این ترتیب بر اساس زمان بندی جدید آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال 98 همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 27 و 28 تیرماه 98 برگزار می شود.

شهرهای برگزارکننده آزمون کنکور98 ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی

 آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال 98 در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟