17/10/1397 - 14:06
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا 2019
تیم ملی فوتبال ایران در هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق همگروه است و در نخستین بازی ساعت ۱۹:۳۰ امروز دوشنبه 17 دی‌ماه در ابوظبی به مصاف تیم ملی یمن خواهد رفت. در ادامه ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل یمن را مشاهده می‌کنید.

1606683296_1_0.gif

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران سعی دارد ترکیب اصلی این تیم را برای بازی نخست جام ملت های آسیا مقابل یمن مخفی نگه دارد. با این حال می توان در خصوص حضور چند بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی مطمئن بود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقایل یمن به صورت زیر خواهد بود:

ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقایل یمن

علیرضا بیرانوند که در چندماه اخیر عملکرد خوبی در تیم ملی و باشگاه خود پرسپولیس داشته است گزینه نخست کادر فنی برای محافظت از دروازه خواهد بود.
در خط دفاعی نیز اگر مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی تشدید پیدا نکند شاهد حضور این مدافع در کنار سیدمجید حسینی در قلب خط دفاع تیم ملی خواهیم بود. در غیر اینصورت بار دیگر روزبه چشمی به قلب خط دفاعی باز می گردد تا در جمع مدافعان بازی کند.
میانه میدان نیز در غیاب سعید عزت اللهی که مصدوم است به امید ابراهیمی می رسد تا در کنار مسعود شجاعی یا اشکان دژاگه بازیسازی کند.
البته این احتمال وجود دارد کی روش برای اینکه ترکیب خود را در بازی نخست تهاجمی کند از کریم انصاری فرد به جای کاپیتان های اول و دوم تیمش استفاده کند. همچنین مهدی طارمی و وحید امیری نیز به عنوان بازیکنان کناری در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت تا به همراه سامان قدوس حملات ملی پوشان را برنامه‌ریزی کنند.
سردار آزمون نیز بدون شک در نوک حمله بازی خواهد کرد تا بتواند توپ های ارسالی هم تیمی هایش روی دروازه حریفان را به گل تبدیل کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟