خریداران سایپا در پیش‌فروش ایران‌خودرو جایی ندارند
همانطور که اطلاع دارید چهار شنبه هفته گذشته پیش فروش سایپا آغاز شد و هر مرحله فروش درکسری از ثانیه به حد اکثر ظرفیت خود می‌رسید و سایت سایپا به مدت 15 دقیقه غیر فعال می‌شد. در نهایت 20.000 دستگاه خودرو به راحتی پیش فروش شد. اکنون ایرانخودرو برای جلوگیری از حظور دلالان در صف خرید تدابیر دیگری اندیشیده است.

1606683296_1_0.gif

در ابتدا برای جلوگیری از حضور دلالان قرار بر این بود که کسانی که خودروی نو میٰ‌خرند به مدت یک سال حق فروش نداشته باشند اما چند روز قبل از ثبت نام پیش فروش سایپا اعلام شد که کسانی که در یک سال گذشته خودرو خریده اند دیگر نمی‌توانند ثبت نام کنند. با این حال حجوم مردم برای خرید خودروهای بی کیفیتی چون پراید و تیبا با چندین برابر قیمت به حدی بود که سایت سایپا چند بار از کار افتاد!

حال ایران خودرو برای جلوگیری از ثبت نام فروشندگان و دلالان خودرو برنامه دیگری را درنظر گرفته است.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: 
مشتریانی که در طرح فروش اخیر شرکت سایپا ثبت نام کرده اند، امکان حضور در طرح آتی پیش فروش محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت. 
ایران خودرو به منظور توزیع عادلانه محصولات میان مشتریان واقعی طبق هماهنگی با گروه خودروسازی سایپا، کد ملی تمام مشتریانی را که در طرح پیش فروش این شرکت ثبت نام کرده اند را دریافت خواهد کرد.

اما با این حال ما با اطمینان خاطر در روز ثبت نام ایران خودرو منتظر حضور پر شور مردم و پیش خرید 40.000 دستگاه خودرو چندین برابر قیمت و گران هستیم و به بسته شدن سایت ایران خودرو( به دلیل حجوم مردم ) هم مانند سایت سایپا می‌خندیم!

ایسوس

نظر شما چیست؟