نمایشگاه الکامپ 2018
تماشا کنید: ملاقات با مدیرعامل شرکت اوژن تدبیر پارس در نمایشگاه الکامپ
در بازدیدی که از غرفه شرکت اوژن تدبیر پارس در نمایشگاه الکامپ 2018 داشتیم مهندس محمد سیفی مدیرعامل این شرکت از حوزه‌های فعالیت اوژن تدبیر پارس گفت. در ادامه بخشی از این گفت و گو را تماشا کنید.

1606683296_1_0.gif

شرکت اوژن تدبیر پارس به عنوان گروهی توانمند در حوزه‌های خدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات ایجاد شده است و با بهره جویی از ارتباطات گسترده بین المللی و تکیه بر دانش فنی بومی، از سال ۱۳۹۱ پا به عرصه فعالیت نهاده است.

هم‌زمان با بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، شرکت مهندسی اوژن تدبیر پارس در راستای تسهیل در امر مشاوره و پیاده‌سازی ISMS از سامانه بومی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات خویش تحت عنوان  ISMSPro رونمایی کرد. 
مهندس سیفی، مدیرعامل شرکت اوژن بیان کرد که تهدیدات فضای سایبری واقعی و روبه‌رشد هستند. روند تغییرات امنیت سایبری و پیامدهای آن در سطح جهانی تاییدی بر این ادعاست. از طرفی، تهدیدهای داخلی نگرانی روبه‌رشدی به شمار می‌روند، که این نگرانی نوعی روند رشد تهدیدهای امنیتی عمومی در کل سازمان را در پی دارد. پیشرفت‌های سریع در زمینه فناوری‌های کامپیوتری، ارتباط تنگاتنگ بین دنیای فناوری اطلاعات و ماموریت سازمان ایجاد کرده است. 
سیستم مدیریت امنیت اطلاعات، بخشی از سیستم کلی مدیریت است که براساس رویکرد سازمان در رابطه با ریسک‌های کسب و کار به برقراری، پیاده‌سازی، راه‌اندازی، پایش، بازبینی و حفظ و بهبود امنیت اطلاعات می‌پردازد.
مدیرعامل شرکت اوژن همچنین افزود: این سامانه دارای قابلیت‌هایی نظیر شناسایی وضع موجود و تحلیل شکاف، مدیریت دارایی، مدیریت مخاطرات، ممیزی و ... می‌باشد. در این سامانه مدیریت هویت و حق دسترسی کاربران سامانه نیز به صورت پویا در نظر گرفته شده است. 
مهندس سیفی در توضیح تکمیلی به ویژگی‌های این سامانه نظیر پوشش کامل چرخه PDCA، چند کاربره بودن، مبتنی بر وب، توسعه کاملا بومی، قابلیت سفارشی‌سازی و انطباق با الزامات آخرین نسخه استاندارد ISO/IEC27001  اشاره کرد. این سامانه همچنین قابلیت پیاده‌سازی فرآیندهای سیستم مدیریت خدمات فناوری (ITIL)، مدل‌های ارزیابی بلوغ سازمانی و مواردی از این نظیر را دارد.

ایسوس

نظر شما چیست؟