جام جهانی 2018 روسیه
27/03/1397 - 17:20
پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا
اگر قصد دارید پخش زنده بازی ایران و اسپانیا را در جام جهانی روسیه 2018 آنلاین تماشا کنید در ادامه این مطلب برترین سایت‌ها و اپ‌هایی که بازی ایران و اسپانیا را در جام جهای روسیه زنده و آنلاین پخش می‌کنندرا معرفی می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

سایت‌های پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا  در جام جهانی 2018

مطلب پیشنهادی

در جام جهانی 2018 شاهد چه فناوری‌های تازه‌ای خواهیم بود؟
از فوتبال لذت ببریم یا از فناوری‌های فوتبالی؟

پخش زنده جام جهانی

اپلیکیشن‌های پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018

تماشای پخش زنده مسابقات جام جهانی بر روی گوشی همراه می‌تواند برای آن‌هایی که نمی‌توانند در زمان انجام بازی‌های مد نظرشان در خانه نیستند، یک گزینه عالی باشد. خوشبختانه در چند سال اخیر، به لطف افزایش سرعت اینترنت همراه، دسترسی به تلوزیون‌های اینترنتی بسیار رونق پیدا کرده است. در ادامه می‌توانید این اپ‌ها را دانلود کرده و از تماشای پخش زنده بازی ایران و اسپانیا لذت ببرید:

اپلیکیشن‌ لنز: پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا

اپلیکیشن‌ تلوبیون: پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا

اپلیکیشن‌ آنتن: پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا

اپلیکیشن‌ آیو: پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیا

اپلیکیشن‌های جانبی پخش زنده و آنلاین بازی ایران و اسپانیادر جام جهانی 2018

2018 FIFA World Cup Russia

برنامه رسمی فیفا برای جام جهانی روسیه شامل اخبار، نتایج زنده و حواشی جام جهانی است. در 2018 FIFA World Cup Russia ابتدا باید تیم محبوب خود را انتخاب کنید تا اعلان‌های مربوط به بازی تیم محبوبتان را دریافت کنید. این اپ همچنین دارای اطلاعات و تاریخچه تیم‌های حاضر در جام جهانی، تصاویر و وردیوهای اختصاصی، اطلاعاتی راجع کشور میزبان و شهرها و استادیوم‌های محل برگزاری مسابقات است. در اپ 2018 FIFA World Cup Russia همچنین می‌توانید نتایج، آمار و اطلاعات مربوط به هر بازی را به صورت زنده دنبال کنید. سازندگان این اپ برای هر یک از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها یک تیم خبرنگاری حرفه‌ای در نظر گرفته‌اند تا بتوانید تصاویر و ویدیوهایی را که هیچ جای دیگری به آن‌ها دسترسی نخواهید داشت، در اختیار داشته باشید. این پایان ماجرا نیست؛ زیرا 2018 FIFA World Cup Russia یک اپ تعاملی است و شما می‌توانید در رای گیری مربوط به انتخاب بهترین بازیکن زمین شرکت کنید!

این اپ را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

OneFootball - World Cup News

وان فوتبال یکی از جامع‌ترین نرم افزارهای فوتبالی جهان است. اپلیکیشن OneFootball حتی پس از جام جهانی هم برای تمام علاقه‌مندان به فوتبال می‌تواند بسیار جذاب باشد. جدا از اخبار، نتایج و آمار لحظه به لحظه هر بازی، در این اپ می‌توانید جدل زمان‌بندی تمام بازی‌ها را تا فینال هم ببینید. قسمت جذاب این اپ، پروفایل‌هایی است که برای تمام بازیکنان 32 تیم راه‌یافته به رقابت‌های جام جهانی در نظر گرفته شده است. در این پروفایل‌ها می‌توانید اطلاعاتی کلی در ارتباط با سابقه و نقاط قوت و ضعف این بازیکنان پیدا کنید و با تکیه بر آن‌ها، در نظر دوستانتان فردی باسواد و ورزشی به نظر بیایید. 

اما این اپ چیزی نیست که یک طرفدار واقعی فوتبال پس از جام جهانی دلش بخواهد آن را از گوشی‌اش پاک کند. اپ OneFootball یک اپ جامع است که از 200 لیگ معتبر در جهان پشتیبانی می‌کند و اخبار و نتایج آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. جدول لیگ‌ها، نقل و انتقالات و همچنین حواشی و ویدیوهای جذاب فوتبالی از سایر امکانات این اپلیکیشن جذاب است. 

این اپلیکیشن را هم میتوانید از لینک‌های زیر دانلود کنید:

اپلیکیشن‌ فوتبالی:

یکی از بهترین اپ‌های ایرانی در زمینه فوتبال، بدون شک همین اپ فوتبالی است. فوتبالی یک نمونه کپی برداری شده از روی اپلیکیشن‌های خارجی است؛ اما از حق نگذریم، نتیجه این تلاش کاملا رضایتبخش است. در ابتدای کار با اپ فوتبالی باید تیم‌های محبوب خود را انتخاب کنید تا اپ بتواند به صورت منظم اخبار و حواشی مربوط به تیم محبوبتان را با اتکا به اعلان‌ها به اطلاع شما برساند. از آن جا که این اپ ساخت ایران است، مزایای بیشتری نسبت به سایر نمونه‌های خارجی در اختیارتان قرار می‌دهد که شاید مهم‌ترین آن‌ها، دسترسی به برنامه پخش تلوزیونی مسابقات فوتبال باشد. در فوتبالی همچنین می‌توانید آمار و ارقام مربوط به هر بازی را به صورت زنده تماشا کنید. برای دریافت این اپ، به لینک زیر مراجعه کنید:

حالا با خیال راحت می‌توانید از هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید، بدون نیاز به نصب آنتن تلویزیون، بازی‌های جام جهانی را به صورت زنده و آنلاین تماشا کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟