بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ آغاز شد + گالری عکس
آغاز به کار الکامپ 2017
الکامپ 2017 آغاز به کار کرد. صبح امروز جمعه سی‌ام تیرماه 1396، بیست و سومین دوره نمایشگاه الکامپ، در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

1606683296_1_0.gif

 نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. در این نمایشگاه شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تلاش می کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات  به علاقمندان عرضه کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده دوره بیست و سوم الکامپ با حمایت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا این دوره از نمایشگاه با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. انتظار می‌رود این نمایشگاه که در روزهای سی‌ام تیر تا دوم مردادماه برگزار می‌شود، نقش موثری در تعاملات بین شرکت‌های ایرانی و خارجی ایفا نماید.

جهت ارتقاء سطح محتوای نمایشگاه همزمان با برپایی این رویداد مهم تعدادی نشست و میزگرد تخصصی در حوزه های مختلف با حضور اساتید برجسته بین المللی و داخلی نیز پیش بینی شده است همچنین با عنایت به استقبال چشمگیر استارت آپ ها در دوره قبل برنامه ریزی جهت حضور گسترده تر و برپایی سالن استارت آپ ها با رویکرد متفاوت نیز از برنامه های مهم این دوره می باشد.

 ماهنامه شبکه تلاش دارد همچون دوره‌های گذشته نمایشگاه الکامپ، گزارش‌های متعددی از جنبه‌ها و جلوه‌های بیست وسومین دوره آن را به مخاطبان خود عرضه نماید. در ادامه، توجه شما را به تصاویری که خبرنگار عکاس مجله از سالن 5 نمایشگاه گرفته است جلب می کنیم. 

 

جهت مشاهده نقشه سالن‌ها اینجا کلیک کنید

جهت مشاهده شماره سالن و شماره غرفه تمامی شرکت کنندگان الکامپ 96 اینجا کلیک کنید

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟