TravelAir AC و TravelAir N
دو راهکار مناسب ایسوس برای ذخیره، اشتراک و انتقال داده‌ها
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در سفر، به دلیل نداشتن حافظه اضافه برای دوربین عکاسی، مناظر و صحنه‌های نابی را از دست دهید. TravelAir N با حجم یک ترابایت و امکان پشتیبان‌گیری از کارت حافظه، جایگزینی مناسب برای لپ‌تاپ های سنگین و دست‌وپاگیر در سفر شما است.

1606683296_1_0.gif

TravelAir N با رابط NFC و شبکه Wi-Fi با باند 2.4 گیگاهرتزی با تمامی دستگاه‌های هوشمند سازگار است و به‌راحتی می‌توانید برای ذخیره‌سازی یا بازیابی اطلاعات از آن استفاده کنید. «ایسوس» به‌منظور حفظ سلامت TravelAir N، از پوششی با میزان نفوذپذیری IP43 استفاده می‌کند که هارددیسک آن می‌تواند در رطوبت بالا و قطرات آب به کار خود ادامه دهد. اما بدون شک سرعت، امنیت و میزان مصرف بسیار مهم‌تر از حجم است. ایسوس در تولید TravelAir AC با اضافه کردن ذخیره‌ساز SSD و شبکه دوبانده، تمامی نیازهایتان را برطرف کرده است.

مطلب پیشنهادی

اس‌اس‌دی مدل Z280 اپیسر با رابط M.2 وارد بازار ایران شد
جدیدترین فناوری و با کیفیت‌ترین تراشه ذخیره‌ساز MLC

TravelAir AC با ابعاد بسیار کوچک می‌تواند تا 10 ساعت به طور مداوم و تا پنج کاربر را به‌صورت هم‌زمان سرویس‌دهی کند. با شبکه Wi-Fi دوبانده خود امکان دستیابی به سرعت 433Mb/s را که سه برابر سریع‌تر از دیگر دستگاه‌های ذخیره‌ساز است، مهیا می‌کند. مصرف کم، رابط NFC و سازگاری با تمامی سیستم‌عامل‌های موجود، از ویژگی‌های این دستگاه است. تصور کنید می‌خواهید در محیط کوچکی داده‌ها را به صورت بی‌سیم به اشتراک بگذارید یا محتوای چندرسانه‌ای با کیفیت خوب را در تلویزیون‌های هوشمند تماشا کنید.
با TravelAir AC به‌سادگی می‌توانید به تماشای محتوای چندرسانه‌ای با کیفیت عالی بپردازید و به صورت بی‌سیم و از طریق نرم‌افزار همراه، داده‌های خود را به اشتراک بگذارید. 
ایسوس برای امنیت شبکه بی‌سیم TravelAir AC هم از WPA2 استفاده کرده است تا داده‌های شخصی و محرمانه به امن‌ترین حالت ممکن ذخیره شود. پس اگر جزو افرادی هستید که مدام در گردش و سفر هستند یا به دنبال راهکاری بی‌دردسر و مطمئن برای جابه‌جایی و اشتراک اطلاعات خود در بستر بی‌سیم هستید، TravelAir AC و TravelAir N از بهترین انتخاب‌ها خواهند بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟