با هدف رضایت همه سلیقه‌های بازار
ایسوس چهار سری متنوع از کامپیوترهای مینی Vivo تولید می‌‌کند
شرکت «ایسوس» برای برخورداری خریداران با هر رده کاربری، کامل‌ترین تنوع در تولید «مینی کامپیوترها» را طراحی و عرضه کرده است. مینی‌کامپیوترهای خانواده Vivo از لحاظ ابعاد و قدرت پردازشی، طیف وسیعی از محصولات را برای متنوع‌ترین سلیقه‌ها، طراحی و تولید کرده است.

1606683296_1_0.gif

شرکت ایسوس چهار سری متفاوت از خانواده مینی‌سیستم را با نام‌گذاری VivoPC ،VivoMini ،Stick PC و کنسول مخصوص بازی GR8 و GR6 را برای کاربران گروه‌های مختلف دسته‌بندی کرده است. ویژگی اصلی تمامی مدل‌ها، بالاترین کارایی، بهترین راهکارهای ارتباطی، کمترین میزان نویز و حرارت اضافی در ابعاد بسیار کوچک است. VivoPC و VivoMini برای کاربردهای تجاری-خانگی بهینه شده‌اند. سخت‌افزار قدرتمند با پشتیبانی از آخرین مدل پردازنده‌های سری Core  اینتل و با جدیدترین روش‌های ذخیره‌سازی پرسرعت و راهکارهای مختلف ارتباطی نظیر پشتیبانی همه‌جانبه از شبکه بی‌سیم 802.11ac و بلوتوث، در ابعاد بسیار کوچکی مهیا شده است. VivoPC با ابعاد 190×190× 56 میلی‌متر و VivoMini با ابعاد 131×131×42 میلی‌متر به‌سادگی می‌توانند با براکت Vesa mount پشت نمایشگر نصب شوند.

گفتنی است که مصرف VivoPC معادل سه تلفن هوشمند است؛ ولی توان پردازشی آن از دسکتاپ معمولی، بیشتر است. همچنین در گروه Vivo، ایسوس یک PC کامل در ابعاد بسیار کوچک با نام Vivo Stick عرضه کرده است که با پردازنده چهارهسته‌ای Intel Atom می‌تواند در ابعاد بند انگشتی خود، به‌راحتی مصارف روزمره را پوشش دهد. راهکارهای مختلف ارتباطی مانند پشتیبانی از شبکه بی‌سیم و مصرف بسیار کم آن، VivoStick را به کامپیوتر کوچکی با کاربرد فراوان و ابعاد بسیار کوچک تبدیل کرده است. ایسوس برای گروه مخصوص بازی هم دو محصول با نام GR8 و مدل رده پایین‌تر آن GR6 را طراحی و تولید کرده است. قطعات مخصوص بازی قدرتمند، ویژگی‌های نرم‌افزار سری ROG، سازگاری کامل با Steam، ابعاد 2.5 لیتری با طراحی بسیار شکیل، مؤلفه‌های قابل تأملی برای استفاده از این دو مدل مخصوص بازی است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟