دیدار در الکام‍پ بیست‌ویکم
بیست و یکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در روزهای 23 تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه آیینه‌ای است از تلاش‌ها و دست‌آوردهای صنعت ICT در سال گذشته و میعادگاهی است برای دیدار اهالی این علم و صنعت.

1606683296_1_0.gif

بیست و یکمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در روزهای 23 تا 26 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه آیینه‌ای است از تلاش‌ها و دست‌آوردهای صنعت ICT در سال گذشته و میعادگاهی است برای دیدار اهالی این علم و صنعت.

به رسم دیرینه، ماهنامه شبکه نیز در این نمایشگاه حضور دارد. حضور شبکه در این نمایشگاه دو وجه دارد.

 نخست، گزارشگران و نویسندگان مجله و سایت تلاش خواهند کرد که در طول نمایشگاه، با تهیه گزارش‌های متنی و تصویری و ویدیویی، حال و هوای نمایشگاه و آن‌چه در آن می گذرد را به خوانندگان مجله و بینندگان سایت منتقل کنند. 

وجه دیگر، برپایی غرفه ماهنامه در طبقه دوم سالن خلیج فارس است که مانند همیشه پذیرای دوستان و مخاطبان خود خواهد بود. از همه دوستان ماهنامه و سایت دعوت می‌کنیم که از غرفه شبکه بازدید کنند و ضمن گفت‌وگو با مسئولان و نویسندگان ماهنامه و سایت، در صورت نیاز نسبت به برقراری یا تمدید اشتراک و تهیه سی‌دی‌ها و شماره‌های گذشته اقدام کنند. 

همچنین در این نمایشگاه می‌توانید تازه‌ترین شماره ماهنامه (شماره ۱۷۵) را با ده‌ها مطلب خواندنی و یک پرونده پربار در مورد انتخاب و خرید جدیدترین روترهای بی‌سیم تهیه کنید.

منتظر دیدارتان هستیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟