بازی ایرانی «آتش بست: ترکمنچای» منتشر شد
به دوران عهدنامه ترکمنچای سفر کنید و با تزارها به مبارزه برخیزید!
بازی «آتش بست: ترکمنچای» که ادامه معنوی بازی «میرمهنا» است، در بازار داخلی برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی که در سبک اکشن اول شخص تولید شده، به روایت داستانی با ریشه تاریخی دوره عهدنامه گلستان و ترکمنچای می‌پردازد.

1606683296_1_0.gif

این بازی تاریخی روایتگر مبارزات و رویدادهای تاریخی ایران و تزارها در قرن ۱۹ میلادی است که بخش‌ها و شهرهایی از ایران، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان در بازی وجود دارد. در این بازی، مخاطب در دو نقش شخصیت‌های آصف و آراز در کنار شخصیت تاریخی عباس میرزا (ولیعهد) ایفای نقش می‌کند.

بازی آتش بست: ترکمنچای به ۲ زبان فارسی و آذری توسط گویندگان حرفه‌ای صداگذاری شده که بازی‌باز می‌تواند زبان بازی را از بین این دو زبان انتخاب کند. از افتخارات بازی ترکمنچای می‌توان به کسب عنوان بهترین بازی از دیدگاه محتوایی و دریافت نشان سرآمد از جشنواره رسانه‌های دیجیتال و همچنین کسب غزال زرین بهترین موسیقی در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اشاره کرد.

بازی آتش بست: ترکمنچای توسط موسسه هنرنمای پارسیان در بازار داخلی منتشر و عرضه شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع محصولات فرهنگی آن را تهیه کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟