سامسونگ با همیاری سازمان آموزش فنی‌ و‌ حرفه‌ای برگزار می‌کند؛
مسابقه انتخاب برترین تکنسین‌های ایران با جوایز طلایی
کشف شدن استعداد‌های نهفته و ارتقای جایگاه آنان از دغدغه‌های بزرگ سیستم‌های آموزشی کشور بوده و فرقی نمی‌کند که نخبه‌گان از تحصیل‌کرده‌ها باشند یا از نیروی فنی و ماهر! یکی از روش هایی که به شناسایی نیروهای زبده و بااستعداد منجر می‌شود، برگزاری المپیاد و مسابقات در زمینه های مختلف است. در همین راستا شرکت سامسونگ با همیاری سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای در نظر دارد تا با برگزاری "المپیاد تکنسین‌های ایران" زمینه را برای مسابقه و رقابت سالم متخصصان و تکنسین ها فراهم کند. به نفرات اول تا سوم به ترتیب 30، 20 و 10 سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر شرکت سامسونگ اعطاء می‌شود.

1606683296_1_0.gif

صبح امروز حمیدرضا خانپور، مدیرکل آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای استان تهران در مراسمی که با حضور جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، از انجام مسابقه تکنسین‌های ایران با مشارکت شرکت سامسونگ در روزهای پایانی آبان‌ماه خبر داد. المپیاد تکنسین‌های ایران با اهدافی چون ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی نخبگان و استادکاران، معرفی برترین تکنسین‌ها به مردم و شرکت‌های مرتبط، ایجاد فرصت‌های شغلی متناسب با تخصص و ترویج مناسب‌ترین مهارت‌ها در میان تکنسین‌های کشور برگزار می‌شود. این المپیاد به همت شرکت سامسونگ و با همیاری سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای برگزار شده و شرکت‌کنندگان می‌توانند در فضایی سالم و به‌صورت رایگان به رقابت پرداخته و مهارت‌های خود را محک بزنند. این المپیاد در بخش نصب و تعمیر محصولات و در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی، دستگاه‌های تهویه مطبوع و لوازم صوتی و تصویری برگزار می‌شود. مرحله مقدماتی المپیاد از 19 تا 29 آبان‌ماه انجام می‌شود و 100 نفر برتر هر گرایش مشخص شده و به مرحله نیمه نهایی که از 2 تا 4 آذرماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند. مرحله نهایی و همایش پایانی بعد از معرفی 10 نفر راه یافته به دور نهایی، برگزار خواهد شد. جوایز این المپیاد شامل 30 سکه بهار آزادی برای نفر اول، 20 سکه برای نفر دوم و 10 سکه بهار آزادی به نفر سوم خواهد بود. شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در مسابقه تکنسین‌های ایران به وب‌سایت techolympiad.ir مراجعه کنند.
شایان ذکر است المپیاد تکنسین‌های ایران بخشی از "کمپین کودکان امید" و از مجموعه پروژه‌های مشارکت اجتماعی شرکت سامسونگ است که تاکنون 240 نفر در هفت رشته مختلف در این کمپین آموزش دیده و فارغ‌التحصیل شده‌اند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟