برگزاری آزمون دكتري (Ph.D) سال 1399
تاریخ جدید آزمون دکتری 99 و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه
به دلیل شیوع بیماری کرونا ، آزمون دکتری 99 که در ابتدا قرار بود در اواسط اسفند برگزار گردد برای چندمین بار به تعویق افتاد . طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش تاریخ برگزاری آزمون دکتری 99 مجددا به تعویق افتاده.

1606683296_1_0.gif

 زمان برگزاری آزمون دکتری 99

 زمان برگزاری جدید آزمون دکتری 99 روز پنجشنبه 9 مرداد ماه اعلام شده است.

نحوه‌  دریافت كارت ورود به جلسه آزمون دكتری «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399

كارت‌ شركت در‌ آزمون ‌دکتری 99‌ از روز دوشنبه 99/05/06 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

داوطلبان با وارد کردن اطلاعات فردی نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام نمایید.اطلاعات فردی شامل:

** اطلاعات شناسنامه‌اي (شامل نام‌خانوادگي و نام، كد ملي و تاريخ تولد) 
** يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري)
 و براساس تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است كه براي شركت در جلسه آزمون دکتری، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است. ضمناً ساير اطلاعات ديگر در برگ راهنماي شركت در آزمون دکتری كه همزمان با كارت شركت در آزمون بر روي درگاه  سازمان سنجش(www.sanjesh.org) قرار گرفته قابل پرينت و دريافت مي‌باشد. 

 آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون دکتری

آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون دکتری بر مبناي شهرستان محل آزمون آنان به شرح جدول شماره 1 که در پیوست مطلب مي‌باشد و داوطلبان درصورت وجود نقص احتمالي در كارت شركت در آزمون بایستی از ساعت 8:30 صبح الي 12:00 و از ساعت 14:00 بعدازظهر الي 18:00 يكي از روزهاي سه‌شنبه مورخ 99/05/07 و يا چهارشنبه مورخ 99/05/08 به حوزه‌هاي‌ رفع نقص كارت مراجعه نمايند.

 زمان برگزاري آزمون دکتری 99

براساس برنامه زماني پيش بيني شده فرآيند آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1399 از ساعت 8:00 صبح روز پنج‌شنبه 99/05/09 در 60 شهرستان مختلف كشور آغاز خواهد شد. نام و آدرس حوزه امتحاني بر روي كارت شركت در آزمون داوطلبان مشخص شده است. 

 یاآوری های مهم

**به داوطلبان توصيه مي‏شود كه مندرجات برگ راهنماي شركت در آزمون را كه همراه با كارت شركت در جلسه آزمون بر روي درگاه  سازمان سنجش www.sanjesh.org قرار گرفته است و قابل پرينت مي‌باشد دقيقاً مطالعه نمايند و با توجه به شماره داوطلبي مندرج در كارت ورودي و براساس آدرس حوزه‏هاي امتحاني كه بر روي كارت شركت در آزمون درج گرديده است حوزه ی امتحاني خود را شناسائي نمايند.

**چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي‌باشد يا عكس روي كارت داراي اشكالاتي از جمله فاقد مهر بودن عكس، واضح نبودن عكس و ... مي‌باشد ضروري است در ساعات مشخص شده در بند «ب» شخصاً ضمن همراه داشتن دو قطعه عكس 4*3 (كه در سال جاري تهيه شده باشد) و كارت شناسايي ملي يا شناسنامه عكسدار به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول شماره2‌) مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد.

** داوطلبان براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا شناسنامه عكسدار و چند مداد سياه نرم پر رنگ، مداد پاكن، مدادتراش، سنجاق و ماسک به همراه داشته باشند. از ورود داوطلباني كه كارت شركت در آزمون دکتری 99 كارت شناسايي (كارت ملي يا شناسنامه) به همراه نداشته باشند به جلسه آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد.

**با توجه به اينكه سازمان سنجش آموزش كشور در جهت بهبود و ارتقاء كيفي حوزه هاي برگزاري آزمون، نياز به نظرات شما به عنوان معتبرترين منبع اخذ داده و اطلاعات براي ارزيابي حوزه ها دارد، خواهشمند است نسبت به تكميل نمودن پرسشنامه ارزيابي حوزه امتحاني خود در آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نيمه متمركز) سال 1399 از تاريخ 99/05/09 لغايت 99/05/16 بصورت اينترنتي از طريق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش www.sanjesh.org اقدام نمائيد.

**داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 99/05/16 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي با اين سازمان مكاتبه نمايند. بديهي است درخواست‌هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

 تکمیل فرم خوداظهاری:

1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا:

به منظور ارائه خدمات به آن دسته از داوطلبان آزمون دکتری سال 1399 که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ نموده است. بر این اساس داوطلبانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 99/04/28 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ 99/05/03 لغایت شنبه مورخ 99/05/04 با مراجعه به درگاه اینترنتی سازمان سنجش (www.sanjesh.org) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. داوطلباني كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعمل‌هاي وزارت بهداشت از ساير داوطلبان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد. 

2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه داوطلبان آزمون دکتری 99 :

همه داوطلبان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 99/05/07 به سامانه خودارزیابی بیماری کرونا به آدرس  salamat.gov.ir مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام و پرینت گواهی سلامت صادره شده را در روز برگزاری آزمون دکتری 99 به حوزه امتحانی تحویل نمایند. 

**ضمناً داوطلبان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را از تاریخ چهارشنبه 99/05/01 لغايت روز پنجشنبه 99/05/09 همه روزه بجز روزهای جمعه صبح از ساعت 8:00 الي‌ 14:30  با شماره ‌تلفن‌ 42163-021 يا بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور در ميان بگذارند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟