حضور ADATA با محصولاتی جالب و هیجان‌انگیز در IFA 2018
نمایشگاه IFA را می‌توان یکی از برجسته‌ترین گردهمایی محصولات الکترونیکی جهان، در قلب اروپا دانست. از سازندگان سیستم‌های صوتی و تصویری گرفته تا گوشی‌های موبایل و انواع قطعات سخت‌افزاری...، در IFA حضور دارند و آخرین دستاوردهای خود را رونمایی خواهند کرد.
در این میان ADATA نیز با قدرت، در IFA 2018 حضور داشته و آخرین محصولات و فناوری های خود را به آلمان خواهد برد. ای دیتا با سخت‌افزارهای مخصوص بازی خود، نشان خواهد داد که برای حضور در بازارهای رقابتی بزرگ، آستین بالا زده است.

1606683296_1_0.gif

از جمله محصولاتی که ADATA در IFA 2018 به نمایش خواهد گذاشت، می‌توان به حافظه‌های رم DDR4 مدل SPECTRIX D80 اشاره کرد. این محصولات را می‌توان نخستین حافظه‌های جهان، با خنک کننده هیبریدی دانست. مهندسان این شرکت مدل SPECTRIX D80 با ترکیب برترین فناوری ها، از جمله یک خنک کننده مایع، به همراه خنک کننده آلمینیومی تولید کرده و حتی استفاده از دیودهای LED RGB را نیز فراموش نکرده‌اند. این محصولات که با فرکانس‌های بالای 4600 مگاهرتز معرفی خواهند شد، با پلتفرم های Intel X299 و AMD AM4/Ryzen سازگار خواهند بود.


در بخش محصولات XPG که عمدتا محصولات پیشرفته و مخصوص بازی را تشکیل می‌دهند، ای دیتا یک هدفون با ویژگی صدای 7.1 کاناله را معرفی خواهد کرد. صفحه کلید و ماوس XPG مجهز به فناوری LED RGB نیز در لیست محصولات IFA این شرکت قرار دارند. افزون بر آن، آخرین نمونه از SSDهای این شرکت با عناوین SX6000 Pro و GAMMIX S5 SSD نیز در IFA 2018 رونمایی خواهند شد.


یکی دیگر از محصولات مورد نظر، کارت های حافظه با ظرفیت بسیار بالا هستند؛ کارت حافظه ADATA با ظرفیت 512 گیگابایت و سرعت خواندن و نوشتن 100 و 85 مگابایت در ثانیه، در کلاس V30 و عملکرد A1 قرار می گیرد. این یعنی 512 گیگابایت در یک بند انگشت!


ADATA در بخش هارددیسک های اکسترنال مثل همیشه قدرتمند ظاهر شده است. این شرکت با محصولاتی نظیر ADATA HD830 در غرفه IFA 2018، به رقابت با مدل های خارجی می‌پردازد. این محصول تا ظرفیت 5 ترابایت تولید شده و دارای استاندارد حفاظتی IP68 است. افزون بر آن، عدم ورود مایعات و تحمل فشار و وزن های بسیار بالا نیز از ویژگی‌های آن به شمار می­‌روند. مدل ADATA HD830 دارای استانداردهای نظامی است.


پاوربانک‌های متنوع با عملکرد عالی و خلاقیت خاصی، سبد کالای ADATA را تکمیل کرده­اند. از جمله آن‌ها می‌توان به پاوربانک D8000L اشاره کرد که از برندگان جایزه iF Design Award است. این محصول با دیودهای LED داخلی، می‌تواند به یک منبع نور 200 لومنس مبدل شود. شارژر مخصوص اتومبیل CV0525، هاب شارژر CU0480QC با پشتیبانی از 5 دستگاه، و در نهایت شارژر های بدون سیم CW0100 و CW0050 از جمله محصولات قدرتمند ADATA برای IFA 2018 خواهند بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟