No TV, No Prob!
معرفی سایت‌های پخش زنده جام جهانی 2018
همیشه که همه چیز در اختیار ما نیست؛ حتی حالا که مسابقات جام جهانی در حال برگزاری است. همیشه که نمی‌توان در خانه بود و به تلوزیون دسترسی داشت. برای چنین مواقعی، سایت‌های پخش زنده جام جهانی به وجود آمده‌اند. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید از اپلیکیشن‌های پخش زنده جام جهانی استفاده کنید، ایرادی ندارد.همراه ما باشید با معرفی سایت‌های پخش زنده جام جهانی.

تب جام جهانی همگان را فرا گرفته است. حتی ما که یک سایت با محوریت فناوری هستیم هم شور جام جهانی برمان داشته و در جای جای سایت آثار آن را می‌توانید ببینید. ایده نوشتن مطلبی در ارتباط با سایت‌های پخش زنده جام جهانی زمانی به ذهنم خطور کرد که در خانه یکی از دوستان نشسته بودم و سراپا در انتظار آغاز بازی افتتاحیه بودم. از قضا، تلوزیون دوست عزیزمان یک هفته‌ای بود که خراب شده بود و تنها یک صفحه مشکی نشان می‌داد. هرچند رفاقت من و او خیلی قدیمی است؛ اما در آن لحظات به خودم حق می‌دادم که بابت تامین نکردن امکان تماشای پخش زنده جام جهانی برای میهمانش، شکنجه‌اش کنم. لابد می‌پرسید چرا از گوشی‌ برای تماشای فوتبال استفاده نکردم؟

سایت پخش زنده جام جهانی

مشکل همیشگی گوشی‌های دارای پورت type-C همین است که -هنوز هم- کمتر کسی شارژر مناسب آن‌ها را دارد. گوشی دوستم هم یک گوشی ساده و فاقد سیستم عامل بود و به این ترتیب برای لحظاتی در یک ناامیدی عمیق فرو رفته بودیم و کم کم داشتیم قید تماشای مسابقه افتتاحیه جام جهانی را می‌زدیم. در این زمان، تنها راهی که به ذهنم رسید، تماشای فوتبال از طریق لپ‌تاپ بود. اما نه من و نه رفیقم، هیچ سایتی را نمی‌شناختیم که پخش زنده جام جهانی داشته باشد. پیدا کردن این سایت‌ها کار دشواری نبود؛ اما من تصمیم گرفتم وقتی به خانه رسیدم، تمام سایت‌هایی که تماشای پخش زنده جام جهانی از طریق آن‌ها ممکن است را یک جا جمع کنم. و حاصل تلاش‌های ما، لینک‌هایی است که در ادامه در اختیارتان قرار می‌دهیم:

سایت‌های پخش زنده جام جهانی 2018

پخش زنده جام جهانی

حالا با خیال راحت می‌توانید از هر کجا که به اینترنت دسترسی دارید، بدون نیاز به نصب هیچ اپلیکیشنی، بازی‌های جام جهانی را به صورت زنده تماشا کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟