بازگشت یاهو به آغوش کاربران؛ اما این بار بر روی پلتفرم موبایل!
 یاهو از پیامرسان Squirrel رونمایی کرد + دانلود
حالا را نبینید که یاهو رفته است یک گوشه نشسته است و دیگر کسی آدم حسابش نمی‌کند! زمانی تمام تعریف ما از اینترنت، همین یاهو بود. ایمیل ما یاهو بود، چت ما یاهو بود، موتور جست و جوی ما یاهو بود و فید خبرخوانمان.
اما دست روزگار، یاهو را از صفحه روزگار انگار حذف کرده بود و امروز که نامش را دوباره در اخبار دیدیم، تلفیقی از احساس نوستالژی و کنجکاوی در ما ایجاد شده بود: یاهو یک پیامرسان جدید با نام Squirrel روانه بازار کرده است!

1606683296_1_0.gif

در میان پیامرسان‌های بی‌شماری که بازار اپ را اشباع کرده‌اند، یاهو هم به یاد ایام قدیم و دورانی که یاهو مسنجرش پیامرسانی دنیا را در اختیار داشت، اقدام به توسعه یک اپ پیامرسان کرده است. 

هرچند یاهو پس از درز اطلاعات کاربرانش، با رسوایی تمام و با قیمت ناچیز 4.5 میلیون دلار به فروش رسید، اما برند یاهو آنقدر معتبر است که به سازندگان این اپ این امید را بدهد که کاربران سایر پیامرسان‌ها به Squirrel کوچ خواهند کرد. 

بزرگ‌ترین شاخصه این اپ، امکان مرتب‌سازی چت‌روم‌ها است. کاربران این اپ می‌توانند چت‌هایشان را دسته‌بندی کنند و آن‌ها را در حالت سکوت قرار دهند. از سایر امکانات این اپ، اشتراک‌گذاری فایل است که البته قابلیت چندان پیشرفته‌ای نیست. 

این پیامرسان در حال توسعه است و هنوز نمی‌دانیم چه امکاناتی قرار است به آن اضافه شود. با این حال، اگر دوست دارید ببینید یاهو مسنجر در سال 2018 قرار است چه ظاهری داشته باشد، می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟