ویندوز واس ماس!
اخطار مایکروسافت به توسعه دهندگان اپ استور: به ویندوز نظر نداشته باشید
اپ استور با همت توسعه دهندگان و برنامه‌نویسان رو به پیشرفت است. اما در این بین، اتفاقاتی هم برای آن‌ها می‌افتد که ممکن است چندان خوشایندشان نباشد.

1606683296_1_0.gif

در چند روز گذشته، برای بسیاری از توسعه دهندگان اپ‌های اپ استور اپل، از طرف شرکت مایکروسافت ایمیل‌هایی ارسال شده است که نکته مهمی را به آن‌ها گوش‌زد کرده است. اما این نکته چه بوده است؟ شبکه گزارش می‌دهد:

مسئله به نام اپ‌های ارائه شده توسط این توسعه دهندگان برمی‌گردد. مایکروسافت از این برنامه‌نویسان خواسته است در اسم این اپ‌ها از واژه Windows استفاده نکنند و استفاده از این کلمه در نام گذاری اپ ها می تواند مشکلات حقوقی برای آن ها ایجاد کند.

اقدام مایکروسافت غیر قانونی نیست، اما چیزی که باعث نارضایتی سازندگان این اپ‌ها شده این مسئله است که مایکروسافت این خواسته را حالا مطرح می‌کند؛ حالا که چندین سال از عمر این اپ‌ها گذشته است و احتمالا خیلی از آن‌ها برای خودشان نامی دست و پا کرده‌اند و این تغییر نام می‌تواند از لحاظ اقتصادی برای آن‌ها ضرری جبران‌ناپذیر در پی داشته باشد.

به هر روی، قوانین مربوط به کپی رایت در کشورهای غربی بسیار سختگیرانه دنبال می‌شود و نمی‌توان برای این شرکت‌ها شانس چندانی برای ادامه کار با نام فعلی متصور بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟