TOTOLINK A1900PE Wireless Dual Band PCI-E Adapter
26/02/1396 - 18:04
کارت شبکه PCI-E دو بانده برای اتصال به وای‌فای چند گیگابیتی
برای سود بردن از وای‌فای پرسرعت و کار با روترهای جدید سری AC نیاز به یک کارت شبکه قدرتمند دارید. کارت‌ شبکه PCI-E به خاطر نصب روی مادربورد و کاهش زمان تاخیر و افزایش سرعت، بیشترین کارایی را دارند و شما به یک سرعت واقعی روی وای‌فای چند گیگابیتی دست پیدا می‌کنید. شرکت توتولینک به تازگی کارت شبکه A1900PE را وارد بازار ایران کرده است.

1606683296_1_0.gif

محصول A1900PE توتولینک یک کارت شبکه PCI-E بی‌سیم دو بانده است که طراحی فوق‌العاده و کاملی دارد. این محصول برای نقل و انتقال داده‌ها از استاندارد 802.11ac بهره می‌برد و حمایت از نسل پنجم استاندارد موجب شده تا A1900PE دیتا را در دو باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه و باند 5 گیگاهرتز با سرعت 1300 مگابیت بر ثانیه منتقل کند.

مطلب پیشنهادی

نگاهی به روتر خانگی N300RT توتولینک
یک محصول مقرون‌به‌صرفه برای کاربران آپارتمان‌نشین

طراحی این کارت شبکه بی‌سیم به خوبی صورت گرفته و المان‌های الکترونیکی آن روی یک PCB با طراحی 8 لایه چیده شده است. یک هیتسینک آلومینیومی  به رنگ نقره‌ای روی کارت قرار دارد تا علاوه بر حفاظت، گرمای تولید شده قطعات الکترونیکی و حساس را دفع کند. این کارت شبکه  اینترفیس PCI-E  دارد و بر روی یکی از اسلات‌های این رابط پرسرعت بر روی مادربرد نصب می‌شود.

 PCI-E نسبت به رابط PCI از پهنای باند بالاتر و سرعت انتقال بیشتری برخوردار است که این مهم سبب افزایش سرعت عملکرد کارت شبکه A1900PE می‌گردد. این محصول سه کانکتور SMA کواکسیال RF دارد که کاربر می‌تواند در صورت نیاز، از سه آنتن مجزا برای اتصال به آن استفاده کند. اما به همراه این کارت شبکه بی‌سیم، یک آنتن رومیزی با سه آنتن ثابت با قدرت 5 دسیبل ارائه شده که طول کابل آن یک متر بوده و قابلیت اتصال روی دیوار را نیز دارد. همچنین پایه این آنتن رومیزی مجهز به یک آهن‌ربای قوی است که امکان متصل‌کردن آن‌را به بدنه کیس یا هر سطح فلزی دیگر را فراهم می‌آورد.

هر سه آنتن قابلیت چرخش در شعاع 180 درجه را دارند و کاربر می‌تواند کابل آنتن آن را به صورت مستقیم به کارت بی‌سیم A1900PE توتولینک متصل کند. یک LED در میان کانکتورهای آنتن روی برد نیز وضعیت فعالیت کارت شبکه را گزارش می‌دهد.

این کارت شبکه با لایه‌های متعدد موجود در شبکه به ویژه لایه Infrastructure به شکل کلی سازگار است و به دلیل استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و نسل آینده استاندارد‌ AC، پایداری و صحت در عملکرد را هنگام فعالیت ارائه می‌کند. استفاده از جدیدترین الگوریتم‌های رمزنگاری 128 بیتی نظیر WPA-PSK/WPA2-PSK باعث شده تا سطح امنیت اطلاعات در این محصول بالاترین حد استاندارد را تجربه کند. همچنین مانیتورینگ و پیکربندی بسیار آسان و همچنین پشتیبانی از سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس از دیگر ویژگی‌های این کارت شبکه است.

بهره‌مندی این کارت شبکه بی‌سیم از دو فرکانس 2.4 و 5 گیگاهرتز و سخت‌افزارهای باکیفیت، این امکان را فراهم ساخته تا بالاترین نرخ سرعت در اختیار کاربران قرار گیرد.

 کاربران گیمینگ، استریم و تماشای آنلاین ویدیوهای HD و دانلودهای حجیم و نامحدود اصلی‌ترین کاربران این مدل را تشکیل می‌دهند. کارت شبکه بی‌سیم A1900PE توتولینک با 36 ماه گارانتی گرین در بازارهای داخلی عرضه می‌شود. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟