با فناوری TrueMesh در اینترنت پرواز کنید
این دستگاه وعده داده تمام مشکلات وای‌فای را رفع کند
در دنیای امروز که همه چیز به هم متصل شده، در اختیار داشتن یک روتر خوب به بخش مهمی‎ از زندگی تبدیل شده است. همه ما با نقاطی در خانه مواجه شده‎ایم که امواج وای‎فای در آن یا غیرقابل‌دسترس یا بسیار ضعيف بوده است و مطمئنا همه ما اتفاق نظر داریم که کند شدن اتصال به اینترنت یا عدم ثبات در برقراری ارتباط واقعا عذاب‌آور بوده و حتی می‎‎تواند ضررهای مالی را به همراه داشته باشد. برای کسانی که مشکلات زیادی با اتصال شبکه بی‎سیم خود دارند، شرکت سیستم‎های شبکه Eero راه‌حل تازه‎ای ارائه کرده است. این شرکت مدعی است که می‎تواند با روترهای هوشمند خود یک شبکه وای‎فای یکپارچه بدون نقص را در اختیار شما قرار دهد.

1606683296_1_0.gif

گویا سرانجام زمان آن فرا رسیده تا با مشکلات اتصال، نقاط کور دسترسی به شبکه و کندی سرعت و قطع و وصل شدن مکرر اینترنت خداحافظی کنیم. شركت Eero وعده داده است که با جدیدترین روتر دو بانده کوچک خود می‎تواند یک شبکه وای‎فای یکپارچه بدون نقص را در اختیار شما قرار دهد.

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید تجهیزات شبکه پاورلاین در ایران
معرفی سه پاورلاین پرفروش بازار

روش کار بسیار ساده است: بعد از این که دو یا تعداد بیشتری از این دستگاه‎های Eero به پریز برق متصل شدند، آنها با استفاده از فناوری TrueMesh یک شبکه بزرگ فراگير را ایجاد می‎کنند. این سیستم با سازگاری با محیط اطراف خود سریع‎ترین و قوی‎ترین روتر را برای ارسال امواج به شما پیدا می‎کند.

از لحاظ فنی، کاربران برای هر 90 متر مربع به یک دستگاه روتر نیاز خواهند داشت، اما بر اساس نوشته وب‎سایت Eero، به نظر می‎رسد برای رسیدن به یک شبکه ایده‎ال در اغلب خانه‎های با متراژ متوسط به سه دستگاه نیاز باشد. در حال حاضر خرید سه دستگاه جمعا 499 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. قیمت هر دستگاه نیز به طور جداگانه 199 دلار در نظر گرفته شده است که به این معنا است که این معجزه سال چندان ارزان هم نیست. اما گویا برای مشتريانی که برای برطرف شدن مشکلات شبکه خود حاضر به هر کاری هستند، ارزش این هزینه را داشته باشد. مالکان خانه‎های بزرگتر و دفاتر تجاری نیز می‎توانند با خرید دستگاه‎های بیشتر وسعت پوشش امواج خود را تا هر چه قدر که نیاز دارند، افزایش دهند.

این دستگاه با سبک و سیاق اپل مانند خود یکی از زیباترین روترهای موجود در بازار است. نه میله زشت آنتن‎های چسبیده به روترها را در این دستگاه می‎بینید و نه خبری از کلنجار رفتن با کابل‎های گره خورده است. ظاهر شیک و جذاب این سیستم وای‎فای خانگی Eero باعث می‎شود تا شما دیگر نگران پنهان کردن روتر خود از دید نباشید.

اما بهترین ویژگی این سیستم نصب و تنظیمات ساده آن است که شما را کاملا از دردسرهای راه اندازی یک شبکه خانگی رها می‎کند. اپلیکیشن موبایل رایگان Eero شما را برای قرار دادن محل روترها در خانه برای رسیدن به بهترین اتصال راهنمایی می‎کند. این سیستم بعد از متصل شدن به خط اینترنت به سرعت کار خود را آغاز خواهد کرد. بعد از شروع به کار نیز این اپلیکیشن به شما امکان می‎دهد سرعت تبادل اطلاعات را بررسی کنید، سایر دستگاه‎های متصل به شبکه را مدیریت کنید و از امکانات کنترلی والدین همراه این دستگاه بهره‎مند شوید. با وجود قابلیت امکان ایجاد پروفایل‎های خانوادگی شما می‎توانید برای هر فرد محدودیت زمانی استفاده از اینترنت تعریف کنید و با سیستم مدیریت پسورد این اپلیکیشن با ارسال پیام به دوستان خود آنها را به استفاده از اینترنت دعوت کنید.

بعد از این که Eeroهای شما تنظیم و آماده به کار شدند شما دیگر نگران مسائل امنیتی نیز نخواهید بود، زیرا خود این دستگاه روزانه به طور خودکار به‎روزرسانی‎های نرم افزاری مورد نیاز را دانلود می‎کند، سیستم کدگذاری WPA2 را فعال می‎کند و در زمان مواجه شدن با مشکلات اینترنتی خودش را ریبوت می‎کند.
بنابراین اگر قصد خرید یک روتر جدید و یا ارتقا دادن شبکه وای‎فای فعلی خود را دارید، Eero می‎تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟