هات‌اسپات خودت را داشته باش
نگاهی به مودم 4G LTE دی‌لینک، DWR-932c
برخی از مردم عادت دارند در هر مکانی به هات‌اسپات و اینترنت دیگران متصل شوند. برای مثال به هات‌اسپات هتل، کافی‌شاپ، کتاب‌فروشی و کتابخانه، دانشگاه، مرکز خرید، فرودگاه و... خلاصه در هر مکانی به دنبال هات‌اسپات رایگان برای استفاده از اینترنت هستند. اما این روزها با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توان به یک هات‌اسپات و اینترنت همراه دسترسی پیدا کرد و آن را با اشخاص دیگر یا دستگاه‌های اطراف به اشتراک گذاشت. برای یک هات‌اسپات اختصاصی کافی است یک مودم 4G LTE مانند دی‌لینک DWR-932c خریداری کنید.

1606683296_1_0.gif

طراحی و مشخصات

دستگاه DWR-932c یک مودم 3G/4G LTE است که از سیم‌کارت اینترنت پشتیبانی می‌کند. باید این سیم‌کارت را از یک اپراتور موبایل تهیه کرده و با خرید بسته اینترنت، روی مودم DWR-932c نصب کنید تا به اینترنت همراه متصل شوید. در مرحله بعد با ارتباطات وای‌فای، گوشی همراه، تبلت، لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی و هر دستگاه دارای وای‌فای به این هات‌اسپات و اینترنت متصل شوید. 
این مودم در رده LTE Cat4 بوده و از حداکثر سرعت دانلود ۱۵۰ مگابیت و آپلود ۵۰ مگابیت پشتیبانی می‌کند. دو آنتن داخلی برای وای‌فای و یک آنتن داخلی برای LTE دارد. وای‌فای این مودم از سری N با پشتیبانی از استانداردهای 802.11n/b/g است که سرعتی ۳۰۰ مگابیتی به دست می‌دهد. با مودم دی‌لینک می‌توان به باندهای رادیویی ۱، ۳، ۷، ۸ و ۲۰ در حوزه ارتباطات FDD-LTE متصل شد. اپراتورهای موبایل ایران از این باندهای رادیویی پشتیبانی کرده و در نتیجه، کاربران ایرانی هیچ‌گونه مشکلی برای استفاده از اینترنت اپراتورهای موبایل ندارند. یک باتری ۲ هزار میلی‌آمپرساعتی روی این دستگاه نصب‌شده که حداکثر ۵ ساعت شارژ می‌دهد. اصولا، مودم
DWR-932c یک مودم همراه و قابل حمل است، زیرا وزن آن ۹۵ گرم بوده و اندازه‌ای مناسب (۹۷ در ۶۰ در ۱۶.۴۷ میلی‌متر) برای جابه‌جایی دارد. دو کلید پاور و WPS به همراه ۵ چراغ LED آبی رنگ برای نشان دادن وضعیت شبکه، آنتن‌دهی، وای‌فای، SMS و روشن بودن دستگاه دارد. در پایین مودم هم شیار میکرو USB برای شارژ باتری مودم تعبیه شده است. این مودم از وضعیت امنیتی بسیار مناسبی سود می‌برد. افزون بر این‌که از قابلیت WPS برای برقراری یک ارتباط ایزوله شده و کاملا امن میان مودم و دستگاه دیگری بهره برده، به استاندارد رمزنگاری WPA2 با هر دو متد TKIP و AES مجهز است. همچنین یک فایروال داخلی و NAT روی فریم‌ویر آن سوار شده تا از اجرای برخی حملات اینترنتی جلوگیری کند. مجموع این ویژگی‌ها و امکانات موجب می‌شوند یک هات‌اسپات شخصی همراه خودتان داشته باشید تا گوشی موبایل و دیگر وسایل الکترونیکی را به آن متصل کرده و از اینترنت همراه 4G LTE با سرعت بالا لذت ببرید.

هات‌اسپاتی شخصی

استفاده از مودم‌های 4G LTE مانند دی‌لینک DWR-932c این مزیت بزرگ را دارند که از وای‌فای و اینترنتی امن و خصوصی استفاده می‌کنید. وای‌فای عمومی و هات‌اسپات‌های رایگان، بالاترین تهدید و خطر برای حریم خصوصی و اطلاعات مالی و شخصی محسوب می‌شوند. با استفاده از این مودم‌ها در هر زمان و مکانی که اراده کنید به اینترنت دسترسی خواهید داشت، بدون این‌که نگران هزاران دستگاه موبایل و لپ‌تاپ محیط اطراف‌تان باشید.
مودم 4G LTE دی‌لینک DWR-932c با گارانتی 3 ساله شرکت ایزی در بازار ایران بفروش می‌رسد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟