معرفی دانگل دی‌لینک DWA-192
یکی از گپ‌های بازار، نبود کارت شبکه و دانگل وای‌فای پرسرعت سازگار و قابل‌جفت با روترهای بی‌سیم نسل جدید است. خرید یک روتر دو بانده پرسرعت 802.11ac برای تجربه وای‌فای نسل جدید کافی نیست و باید کارت شبکه متناسب با آن را هم داشته باشیم. حالا اگر یک روتر بی‌سیم با رده بالاتر خریداری کنیم؛ پیدا کردن یک دانگل USB برای آن دشوارتر خواهد شد. دی‌لینک یک راهکار کامل برای بهره‌گیری کاربران از بالاترین سازگاری روترها و کارت شبکه عرضه کرده تا مشکل ناسازگاری دستگاه‌های وای‌فای را برطرف کند.

1606683296_1_0.gif

برای بهره‌گیری از کارایی و سرعت کامل روتری مانند EXO AC1900 باید کارت شبکه یا دانگل وای‌فای AC1900 داشت. استفاده از دانگل‌های رده پایین‌تر باعث می‌شود سرعت مورد انتظار به دست نیاید و بخشی از سرعت و قدرت آنتن‌دهی از دست برود. دی‌لینک با عرضه دانگل DWA-192 راهکار خود را برای لذت بردن از بالاترین سرعت وای‌فای کامل کرده است. دانگل DWA-192 به‌طور کامل با روتر DIR-879 جفت و سازگارشده و یک سیستم یکپارچه برای کاربران حرفه‌ای فراهم می‌کند. این دانگل هم از طراحی جالب و عجیبی استفاده کرده که در میان دانگل‌های وای‌فای بی‌نظیر است. آنتن‌های داخلی این دانگل در اطراف این کره نصب شدند تا در همه جهت‌ها قدرت گیرندگی امواج رادیویی بالایی داشته باشند. همانند روتر EXO AC1900 روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز از سرعتی ۶۰۰ مگابیتی و روی فرکانس ۵ گیگاهرتز از سرعتی ۱۳۰۰ مگابیتی پشتیبانی می‌کند و با رابط USB 3.0 می‌تواند به لپ‌تاپ یا کامپیوترهای رومیزی متصل شود. از جدیدترین فناوری‌های وای‌فای و شبکه‌های بی‌سیم مانند بازی‌های آنلاین بدون لگ یا قطعی، استریم ویدیوهای HD و انتقال فایل‌های بزرگ استفاده می‌کند و یکی از بهترین و سریع‌ترین دانگل‌های USB وای‌فای در بازار محسوب می‌شود.
نصب و استفاده از دستگاه‌های EXO AC1900 و DWA-192 در یک‌خانه یا محیط کار می‌تواند بالاترین کارایی و بهره‌وری یک شبکه بی‌سیم را به ارمغان بیاورد و مشکل بزرگ عدم سازگاری و تطابق فناوری روترهای بی‌سیم با کارت شبکه یا دانگل را برطرف کند.
این محصول با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش شرکت آونگ در سراسر کشور عرضه می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟