با روتر های بی‌سیم D-Link اینترنت در همه جا
معرفی روتر بی سیم دی-لینک DSL-224
درصورتی‌که در محل کار خود نیاز به اجرای هم‌زمان چندین برنامه تحت وب، تلفن‌ها و دوربین‌های تحت شبکه دارید یا در منزل ملزم به ارتباط آنلاین و مداوم با محل کار خود هستید و می‌خواهید اینترنتی پرسرعت، مطمئن و بدون قطعی داشته باشید، DSL-224 دی-لینک راهکاری ایده‌آل برای شما است.

1606683296_1_0.gif

DSL-224 دارای چهار پورت گیگابیت اترنت و یک پورت USB 3.0 است.
DSL-224 با ترکیبی از یک مودم VDSL2/ADSL2+ و یک روتر وایرلس در یک دستگاه امکان اشتراک اینترنت را از طریق کابل و بی‌سیم فراهم می‌کند، بنابراین دیگر نیازی ندارید مودم و روتری مجزا خریداری کنید.
اما VDSL چیست؟ VDSL جدیدترین فناوری شبکه است که از همان خطوط کابلی مسی موجود در منزل یا محل کارتان به شیوه‌ای موثرتر استفاده می‌نماید. به‌طورکلی می‌تواند تا سرعت 40 مگابیت بر ثانیه (افزایش سرعت تا 6 برابر در دانلود و 3 برابر در آپلود نسبت به ADSL) را ارائه دهد.
از دیگر قابلیت‌های این روتر می‌توان QoS هوشمند را نام برد که به‌صورت خودکار نوع دستگاه تحت شبکه را تشخیص داده و آن‌ها را اولویت‌بندی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید بالاترین نرخ تبادل داده را برای هر دستگاه داشته باشید. فایروال داخلی این روتر شامل قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌ای است که از نفوذ و حمله هکرها به شبکه جلوگیری و دسترسی به کاربران غیرمجاز را مسدود می‌کند. همچنین از استانداردهای امنیتی بی‌سیم مانند WEP، WPA/WPA2، WPS و فیلترینگ مک آدرس پشتیبانی می‌کند. راه‌اندازی و پیکربندی DSL-224 نیز تنها در چند مرحله ساده قابل انجام است.
این محصول با سه سال گارانتی شرکت خدمات کامپیوتری ایزی ارائه می‌شود که با ارسال پیامک به شماره مندرج روی دستگاه می‌توانید از یک سال خدمات بیشتر بهره‌مند شوید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟