چرا سرعت وای‌فای ما در حد سرویسی که خریده‌ایم نیست + راه حل
وقتی قصد خرید یک سرویس اینترنتی را داریم با انبوهی از تبلیغات فضایی! سرعت باورنکردی اینترنت رو به رو می‌شویم به طوری که شاید فکر کنیم اگر این سرویس را بخرم سرعتی در حد کاربران ناسا را در خانه خواهم داشت! ولی چرا هرگز به این سرعت وعدi داده شده دست پیدا نمی‌کنیم؟

1606683296_1_0.gif

در حقیقت سرعت اینترنت تنها مرتبط به سرویس خریداری شده نیست بلکه به مجموعه عواملی مربوط است که اگر تمام آن‌ها در حد ایده‌آل باشد شاید به سرعت وعده داده شده دست پیدا کنیم. در ادامه به معرفی تکنیک هایی در زمینه افزایش سرعت وای‌فای می‌پردازیم که در صورت عمل به این دستورات حتما تغییر فاحشی در سرعت وای‌فای خود حس می‌کنید.

در این مطلب پنج مقاله مجزا را در زمینه " تکنیک‌های افزایش سرعت وای فای" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

۶ نکته برای افزایش ۵ برابری قدرت و سرعت امواج وای‌فای


آیا سرعت وای‎فای‎‎ شما کند است؟ آیا می‎خواهید قدرت اتصال بی‎سیم خود را افزایش دهید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا 6 راهکار تقویت اتصال بی‎سیم که سرعت شما را 5 برابر افزایش می‎دهد را بررسی کنیم.

۱۲ عامل کمتر شناخته شده تضعیف وای‎فای در دفاتر کار


این روزها دسترسی نداشتن به اینترنت در محل کار یک فاجعه بزرگ محسوب می‎شود. از طرفی دوره اتصال کامپیوترهای دسکتاپ در دفاتر تجاری توسط سیم به یک دیگر نیز به سر آمده است. حالا دیگر ارتباط بین کارمندان و ارباب رجوع در محیط کار توسط اتصال بی‎سیم یا همان وای‎فای انجام می‎شود که می‎تواند به میزان قابل ملاحظه‎ای فشار به شبکه بی‎سیم دفتر کار شما وارد کند. اما در این بین عوامل کمتر شناخته شده دیگری نیز هستند که باعث بروز مشکلات بزرگی در راه رسیدن اینترنت به کارمندان شما می‎شوند.

شبکه وای‌فای شما به این ۵ دلیل کند است + راه‌حل


برای دو دهه است که اینترنت با زندگی ما اجین شده است، صرف‌نظر از تمام تغییرات و پیشرفت‎هایی که در فناوری صورت گرفته، یک چیز همچنان ثابت باقی مانده است و آن هم نوع و شیوه اتصالات است. وقتی صفحات وب باز نمی‎شوند، ویدیوها به درستی بافر نشده و دائم قطع و وصل می‎شوند یا ایمیل‎ها قصد باز شدن ندارند، تازه مشکلات و فشار عصبی کاربران اینترنت شروع می‎شود. در ادامه پنج مشکل رایج و راه حل برطرف کردن آن را بررسی خواهیم کرد.

چگونه بهترین کانال وای‌فای را برای روتر خود پیدا کنیم؟ (ویندوز، مک، لینوکس، آندروید و iOS)


با افزایش تعداد شبکه‌های وایرلس میزان تداخل کانال‌های وای‌فای بیشتر ازقبل شده است. در این حالت، سرعت و کیفیت سیگنال روتری که استفاده می‌کنید پایین می‌آید. بهترین راه پیدا کردن کانالی است که نفرات کمتری از آن استفاده می‌کنند. با انتخاب این کانال‌ها به‌راحتی می‌توانید سرعت اینترنت را افزایش دهید.

با چند کلیک ساده، از روترتان بیشترین بهره را ببرید


روتر وایرلسی که در خانه استفاده می‌کنید گزینه‌های پرکاربرد زیادی دارد که می‌توانید آن‌ها را تنظیم کنید. البته، اکثرشان مخفی هستند اما شناختن و آشنا شدن با آن‌ها خالی از لطف نیست.
 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟