نظارت دقیق بر تجهیزات متصل
با این برنامه شگفت‌انگیز ارتباط هر دستگاهی با شبکه وای‌فای را قطع کنید
ما همواره در ارتباط با دستگاه‌هایی که به شکل غیر مجاز ممکن است به شبکه وای‌فای ما متصل شوند نگران هستیم. بر همین اساس از برنامه‌های اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنیم که به ما توضیحاتی در ارتباط با دستگاه‌هایی که به شبکه متصل شده‌اند ارائه می‌کنند. اما در این مقاله با برنامه‌ای آشنا می‌شوید که به شما اجازه می‌دهد دسترسی هر دستگاه به شبکه وای‌فای را قطع کنید.

1606683296_1_0.gif

برنامه WiFiKill Pro که جدیدترین نسخه آن چند روزی است منتشر شده به شما اجازه می‌دهد تا وضعیت ارتباط اینترنتی هر دستگاهی که به شبکه وای‌فای متصل شده است را بررسی کرده و در صورت لزوم ارتباط آن دستگاه‌ با شبکه خود را قطع کنید. در حقیقت این برنامه زمانی که در نظر دارید ارتباط هر دستگاهی با شبکه وای‌فای را قطع کنید مورد استفاده قرار می‌گیرد. برنامه‌های متعددی در اینترنت وجود دارند که ادعا می‌کنند قادر هستند ارتباط دستگاه‌ها با اینترنت وای‌فای شما را قطع کنند، اما WiFiKill Pro یکی از بهترین‌ها در این زمینه است.

از ویژگی‌های شاخص این برنامه می‌توان به رایگان بودن، قطع دسترسی هر دستگاه به بهترین شکل، نظارت بر فعالیت کاربرانی که به هات‌اسپات وای‌فای متصل شده‌اند، بهبود پهنای باند و همچنین تنظیم محدودیت دریافت داده‌های روزانه، اضافه شدن ویژگی UDP Protocol Blocking به نسخه جدید که بلوکه کردن پروتکل UDP را ساده می‌کند و ترمیم یکسری باگ‌های شناخته شده اشاره کرد.

برای دانلود این برنامه 12 مگابایتی به آدرس Download Wifikill Pro Apk مراجعه کنید.

مراحل نصب و اجرا برنامه

شماره یک، ابتدا دستگاه اندرویدی خود را روت کنید. بدون روت کردن گوشی قادر به استفاده از این برنامه نخواهید بود.

شماره دو، پس از دانلود برنامه روی گوشی اندرویدی، باید Unknown Source را روی دستگاه خود فعال کنید. برای این منظور به مسیر Settings> Security > Unknown Sources بروید.

شماره سه، اکنون به پوشه دانلودها رفته و برنامه را نصب کنید.

شماره چهار، اکنون به شبکه وای‌فای موردنظر خود متصل شده و برنامه را اجرا کنید. برنامه آغاز به کار خواهد کرد و از شما درباره دستگاه‌ها و کاربرانی که اجازه دارند به شبکه وای‌فای متصل شوند سوالاتی را می‌پرسد.

 

مطلب پیشنهادی

چگونه مشکل عدم شناسایی کارت حافظه در گوشی اندرویدی را برطرف کنیم؟

شماره پنج، اکنون این برنامه همه دستگاه‌هایی که به شبکه وای‌فای متصل شده‌اند را اسکن می‌کند.

شماره شش، اکنون هر دستگاهی که تمایل دارید از شبکه جدا کنید را انتخاب کرده و دکمه grab را لمس کنید.

شماره هفت، اکنون همه داده‌های مصرفی دستگاه‌ها روی شبکه خود را مشاهده می‌کنید. در این مرحله قادر هستید هر دستگاهی را از شبکه خود حذف کنید. کافی است دکمه kill را انتخاب کنید تا ارتباط اینترنتی دستگاه با شبکه قطع شود.

تمام شد، از طریق این برنامه و انجام چند مرحله ساده موفق شدید ارتباط هر دستگاه مزاحم و پر مصرفی را از شبکه وای‌فای خود قطع کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟