دریافت مستقیم برنامه‌ها
با این راهکار بدون مشکل از گوگل پلی برنامه‌های اندرویدی را دانلود کنید
برخی از کاربران به راحتی نمی‌توانند برنامه‌های اندرویدی را از طریق فروشگاه گوگل پلی دانلود کنند. در چنین شرایطی کاربران باید به سایت‌های داخلی مراجعه کرده که اغلب تبلیغات مختلفی را به کاربر نشان می‌دهند که باعث هدر رفت وقت کاربران می‌شوند یا از راهکارهای خاصی برای دانلود برنامه‌ها روی گوشی خود استفاده کنند. اما در این مقاله راهکاری به شما معرفی می‌کنیم که بدون مشکل اجازه می‌دهد برنامه‌های خود را از گوگل پلی دانلود کنید.

1606683296_1_0.gif

زمانی که مطلبی در مورد یک برنامه اندرویدی جالب مشاهده می‌کنید دوست دارید در همان زمان برنامه موردنظر را روی گوشی خود نصب کنید، برخی از کاربران نیز تمایل دارند ابتدا APKها اندرویدی را روی کامپیوتر خود دانلود کرده و سپس این فایل‌ها را به گوشی خود منتقل کنند، در شرایط عادی این امکان وجود ندارد. اما در این مقاله سایت‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که در نقش یک واسط ظاهر شده و اجازه دانلود فایل‌ها از فروشگاه گوگلی پلی را می‌دهند.

مطلب پیشنهادی

با "واین" برنامه‌های ویندوزی را روی اندروید نصب و اجرا کنید
اگر دوست دارید ویندوز را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید

1. apkleecher.com

apkleecher یک سایت خیلی جالب است که اجازه می‌دهد به شکل مستقیم از فروشگاه گوگل پلی فایل‌های APK را دانلود کنید. در این سایت تنها باید نام بسته کاربردی را در فیلد متنی مربوطه وارد کرده و سایت به شما یک لینک دانلود مستقیم APK می‌دهد. در ادامه می‌توانید این فایل را روی گوشی خود دانلود کنید. زمانی که لینک مربوطه را در سایت وارد کردید روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید. همچنین اگر روی گوشی‌ اندرویدی این سایت را باز کردید، باید در انتهای صفحه روی دکمه Proceed to download page کلیک کنید. توجه داشته باشید که برای مشاهده لینک دانلود باید مدتی صبر کنید.

2. apk-downloaders

apk-downloaders سایت جالب دیگری است که اجازه دانلود مستقیم فایل‌های APK را می‌دهد. البته با این تفاوت که شما در این سایت باید آدرس اینترنتی برنامه کاربردی موردنظر خود را وارد کنید. به عبارت دقیق‌تر ابتدا باید به فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده، برنامه موردنظر را پیدا کرده و آدرس اینترنتی مربوط به برنامه را در فیلد برنامه وارد کرده و در ادامه همانند روش قبل روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید.

مطلب پیشنهادی

چگونه پیامک‌ها را در گوشی اندرویدی پنهان کنیم؟
برای حفظ حریم شخصی و مخفی کردن اطلاعات

3. evozi

Evozi یکی از معروف‌ترین سایت‌هایی است که برای دانلود فایل‌ها از فروشگاه گوگل پلی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از طریق این سایت بدون مشکل خاصی می‌توانید فایل‌های APK را روی دستگاه خود دانلود کنید. این سایت همچنین به شما اجازه می‌دهد فایل‌های مربوط به بازی‌ها را نیز دانلود کنید. در نتیجه برای دانلود بازی‌ها از سایت پلی استور گوگل نیز مشکلی نخواهید داشت. کافی است لینک مربوطه را وارد کرده و برنامه را روی کامپیوتر خود دانلود کنید.

4. apkmirror

Apkmirror سایت محبوب دیگری است که برای دانلود فایل‌های APK به این روش مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سایت نیز تنها باید آدرس مربوط به گوگل پلی را در کادر جست‌وجو وارد کرده تا لینک قابل دانلود فایل را دریافت کنید. حسن بزرگی که سایت فوق دارد این است که اجازه می‌دهد از طریق کادر جست‌وجو نام برنامه کاربردی را وارد کرده و در ادامه سایت فهرستی از برنامه‌های کاربردی را به شما نشان می‌دهد. در ادامه با کلیک روی هر لینک پیدا شده قادر به دانلود برنامه خواهید بود.

5. freeapkdownloader

Freeapkdownloader این سایت که به آن لقب All-in-one داده‌اند به شما اجازه می‌دهد میلیون‌ها APK حتا برنامه‌هایی که پولی هستند را دانلود کنید. تنها کافی است آدرس مربوطه را در کادر جست‌وجو وارد کرده و فایل‌های APK را دانلود کنید. در پایین این سایت فهرستی از محبوب‌ترین و پر استفاده‌ترین برنامه‌های اندرویدی برای دانلود وجود دارد.

6. افزونه 1Mobile Downloader

راهکار قدرتمند دیگری که پیش روی شما قرار دارد افزونه 1Mobile است که روی مرورگر کروم قرار گرفته و اجازه دانلود فایل‌ها از فروشگاه گوگل پلی را امکان‌پذیر می‌سازد. زمانی که این افزونه را روی کروم نصب کردید، روی دکمه مربوط به آن کلیک کردید و در ادامه روی گزینه APK Downloader کلیک کنید. در این صفحه‌ می‌توانید آدرس اینترنتی برنامه کاربردی را برای دانلود وارد کرده یا نام برنامه کاربردی را برای جست‌وجو وارد کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟