اجرای اندروید روی ویندوز
بهترین شبیه‌سازهای اندرویدی ویژه سیستم‌عامل ویندوز 10
جزء آن گروه از کاربرانی هستید که تمایل دارند سیستم‌عامل اندروید را به‌طور کامل و مستقیم روی کامپیوتر خود اجرا کنند؟ مالک یک آی‌فون هستید و تمایل دارید تا پلتفرم اندروید را آزمایش کنید، توسعه‌دهنده برنامه‌های کاربردی هستید و در نظر دارید یک برنامه اندرویدی نوشته و در محیط مجازی آن‌را آزمایش کنید؟ کاربری هستید که دوست دارد رابط کاربری اندروید را سفارشی کند، اما نگران خراب شدن گوشی خود هستید؟ برای حل این مشکلات ما شبیه‌سازهای اندرویدی که روی کامپیوتر شخصی اجرا می‌شوند را پیشنهاد می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

چه عاملی باعث می‌شود یک شبیه‌ساز اندرویدی خوب شود؟

شبیه‌سازهای اندرویدی قدرتمندی به شکل رایگان در اختیار کاربران قرار دارند. با این حال تفاوت‌هایی میان یک شبیه‌ساز خوب و بد وجود دارد. مهم‌ترین فاکتوری که باید به آن توجه کنید پایداری است. اگر شبیه‌سازی را استفاده می‌کنید که لگ می‌زند، قفل می‌کند یا بر عملکرد سیستم تاثیر منفی می‌گذارد بهتر است به سراغ گزینه بهتری بروید.

مطلب پیشنهادی

چگونه دستگاه خود را به سنسور تشخیص اثر انگشت مجهز کنیم
بهره‌مندی از مزایای فناوری اسکنرهای بیومتریک

به‌طور مثال برخی از شبیه‌سازها ممکن است تنها برای اهداف خاصی قابل استفاده باشند یا برخی دیگر ممکن است فاقد ویژگی‌های پیشرفته باشند. به این نکته دقت کنید که هیچ مزیتی در دانلود یک برنامه بزرگ وجود ندارد و برنامه‌ای با حجم‌ بالا هیچ‌گاه تضمین کننده این موضوع نیست که شما به قابلیت‌های زیادی دسترسی خواهید داشت. شما باید به دو ویژگی شاخص دسترسی به روت و نصب APKهای ثالث روی شبیه‌ساز اندرویدی دقت داشته باشید. این دو ویژگی از سوی همه شبیه‌سازها ارائه نمی‌شود. ما در این مقاله فهرستی از بهترین شبیه‌سازهای اندرویدی را آماده کرده‌ایم، البته توجه داشته باشید که سخت‌افزار کامپیوتر شخصی شما بر عملکرد شبیه‌ساز تاثیر مستقیم دارد.

مطلب پیشنهادی

چگونه می‌توانیم از سایت وردپرسی خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

شماره یک، Nox

Nox یکی از پر استفاده‌ترین شبیه‌سازهای اندرویدی بوده که به بهترین شکل روی ویندوز 10 قابل استفاده است. همچنین یکی از پایدارترین شبیه‌سازهایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد. Nox قابلیت‌هایی در اختیار شما قرار می‌دهد تا شبیه به یک محیط واقعی بتوانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید میزان به‌کارگیری حافظه اصلی و پردازنده مرکزی را برای شبیه‌ساز تعیین کنید. در نتیجه برای آزمایش یک برنامه یا انجام بازی‌های ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند Nox گزینه مطمئنی است. این افزونه به شکل از پیش تعریف شده به ویژگی دسترسی به ریشه تجهیز شده است. کافی است ویژگی روت در System Settings را فعال کرده و برنامه‌های سفارشی خود را روی آن اجرا کنید.

شماره دو، BlueStacks

BlueStacks یکی دیگر از شناخته شده‌ترین شبیه‌سازهای رایگان طراحی شده برای ویندوز 10 است. به‌کارگیری آن ساده و بدون دردسر بوده و از رابط کاربری خوبی بهره می‌برد. BlueStacks به راحتی روی کامپیوتر شما نصب شده و بدون مشکل خاصی با سخت‌افزارهای مختلف کار می‌کند. همچنین به شما اجازه می‌دهد به محیط اندروید به‌طور کامل روی کامپیوتر شخصی دسترسی داشته باشید. BlueStacks شبیه به Nox برای توسعه‌دهندگان بازی‌های موبایلی و توسعه‌دهندگاه برنامه‌های کاربردی طراحی شده است. با این وجود، امکاناتی ارائه کرده که یک محیط پایدار و جامع برای نصب اندروید و کار با آن در اختیار شما قرار گیرد.

شماره سه، Andy

شبیه‌ساز Andy فراتر از دو شبیه‌سازی است که معرفی کردیم. این شبیه‌ساز همه ویژگی‌های اندروید و به ویژه آن‌هایی که روی گوشی اندرویدی به آن‌ها نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد. Andy در حقیقت یک رقیب جدی برای گوشی‌های اندرویدی بوده که موفق شده است همه ویژگی‌ها را درون یک برنامه ایده‌آل در اختیار شما قرار دهد. در ابتدا از گوشی خود برای کنترل از راه دور این شبیه‌ساز می‌توانید استفاده کنید. گوشی هوشمند در اختیار ندارید؟ از کنترلر‌های اکس‌باس یا PS به جای آن استفاده کنید! بهتر از همه شما می‌توانید از طریق این شبیه‌ساز به فایل‌های محلی و فایل‌هایی که روی کامپیوتر شخصی خود ذخیره‌سازی کرده‌اید دسترسی داشته باشید. به دنبال آزمایش یک برنامه هستید، اندی به بهترین شکل این‌کار را انجام می‌دهد. اندی یکی از سریع‌ترین شبیه‌سازهای اندرویدی است که در اختیار شما قرار دارد. علاوه بر این، شما می‌توانید پارامترهایی همچون میزان به‌کارگیری حافظه اصلی را در بخش تنظیمات ماشین مجازی ویرایش کرده و سفارشی کنید. به سادگی VirtualBox را باز کرده و تنظیمات مربوط به اندی را روی آن ویرایش کنید.

شماره چهار، Remix OS Player

Remis OS Player شبیه‌سازی است که برای انجام بازی‌ها طراحی شده است. این شبیه‌سازی رایگان به راحتی قابل نصب و استفاده است. این شبیه‌ساز سریع به شما اجازه می‌دهد چند بازی را در یک لحظه اجرا کنید.

شماره پنج، MEmu

MEmu گزینه رایگان دیگری است که در اختیار دارید. نه فقط نصب MEmu ساده است، بلکه ویژگی‌های کاملی که سایر شبیه‌سازها در اختیار شما قرار نمی‌دهند را ارائه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی ارائه شده در ارتباط با نگاشت صفحه‌کلید است. با کلیک کردن روی بخشی از صفحه و فشار دادن یک کلید، کنترلرهای بازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. MEmu تنها با یک کلیک APKها را نصب می‌کند. در نتیجه به راحتی می‌توانید APKها را روی ماشین محلی خود نصب کنید. همچنین فراموش نکنید MEmu اجازه می‌دهد بازی‌های اندرویدی را با تفکیک‌پذیری 4K اجرا کنید. برای افزایش سرعت این شبیه‌ساز نیز می‌توانید مقدار به‌کارگیری حافظه اصلی و پردازنده مرکزی را تعیین کنید.

شماره شش، Genymotion

اکثر شبیه‌سازهای اندرویدی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند تا برای انجام بازی‌های ایده‌آل باشند. اما Genymotion با هدف آزمایش طراحی شده است. شبیه‌ساز Genymotion فوق‌العاده سریع بوده و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا نرم‌افزارهای اندرویدی طراحی شده را روی نسخه‌های مختلف اندروید آزمایش کنند. این شبیه‌ساز با VirtualBox کار می‌کند، در نتیجه برای اجرای آن به ماشین مجازی VirtualBox نیاز دارید. شما همچنین می‌توانید Genymotion را با اندروید استودیو یکپارچه و تنظیم کنید و در نتیجه در زمان توسعه برنامه اندرویدی خود به بهترین شکل از این شبیه‌ساز استفاده کنید. برای دانلود راحت و کم دردسرتر همراه با توضیحات بیشتر از لینک http://p30download.com/fa/entry/50990/ نیز می‌توانید استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟