منتظر آیفون با نمایشگر 6.5 اینچی اپل باشید!
اپل سال آینده آیفون ایکس پلاس را معرفی می‌کند + عکس
طبق تازه‌ترین گزارش‌هایی که از سوی تحلیل‌گران منتشر شده، احتمال دارد اپل سال آینده از سه آیفون جدید رونمایی کند که بزرگ‌ترین آن‌ها آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) نام داشته و احتمالا به صفحه نمایشی 6.5 اینچی مجهز می‌شود! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

آقای مینگ چی کو (Ming Chi Kuo) یکی از تحلیلگران شناخته شده شرکت KGI محسوب می‌شود که پیش‌بینی‌های جالبی در مورد محصولات شرکت اپل را ارائه کرده است. طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا وی عقیده دارد که اپل در سال آینده از سه نسخه آیفون رونمایی می‌کند که کوچک‌ترین آن‌ها به نمایشگری 5.8 اینچی مجهز شده و بزرگ‌ترینشان هم به نمایشگری 6.5 اینچی مجهز می‌گردد!

طبق گزارش به دست آمده، نسخه مجهز به نمایشگر 5.8 اینچی آیفون 2018 اپل در واقع جایگزین اصلی آیفون ایکس یا آیفون 10 است که نمایشگر آن از نوع OLED خواهد بود و تراکم پیکسلی 458 پیکسل در هر اینچ را ارائه خواهد کرد که این مسئله نشان می‌دهد وضوح تصویر نمایشگر آیفون مذکور همان 2436 در 1125 پیکسل در نظر گرفته می‌شود.

نسخه بعدی آیفون‌های 2018 از نمایشگری 6.1 اینچی و نوع TFT LCD بهره‌مند می‌شود که دوربین اصلی آن دوگانه نخواهد بود و در واقع یک آیفون 10 مقرون به صرفه‌تر است که قیمت نسخه‌های مختلف آن چیزی مابین 650 الی 900 دلار تخمین زده شده‌اند. گفته می‌شود که تراکم پیکسلی صفحه نمایش این آیفون احتمال بین 320 الی 330 پیکسل در هر اینچ خواهد بود و نمایشگر گوشی از قابلیت لمس سه بعدی هم پشتیبانی نخواهد کرد!

اما نسخه سوم آیفون‌های 2018 یک آیفون 6.5 اینچی است که با عنوان آیفون ایکس پلاس معرفی می‌شود! نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی از نوع OLED بوده و تراکم پیکسلی نمایشگر آن مابین 480 الی 500 پیکسل در هر اینچ تخمین زده شده است. گفته شده که این آیفون احتمالا قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را خواهد داشت و احتمالا شیار هیبریدی بدین منظور در دستگاه تعبیه می‌شود و آیفون مورد نظر را قادر به پشتیبانی از حافظه جانبی می‌کند! نظر شما در رابطه با این گزارش چیست؟ آیا احتمال عرضه سه آیفون در سال 2018 از سوی اپل با مشخصات فوق وجود دارد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟