هر دم از این باغ بری می‌رسد!
صداهای مزاحم؛ مشکل جدید گوشی‌های iPhone X
پس از مشاهده خط سبز در کنار صفحه نمایش، از کار افتادن صفحه لمسی در هوای سرد و چندین مشکل کوچک و بزرگ دیگر، حالا کاربران اپل از شنیده شدن صداهای اضافی از بلندگوی گوشی iPhone X خود خبر دادند.

1606683296_1_0.gif

برای هر وسیله الکترونیکی‌ای این احتمال وجود دارد که خراب شود، ایراد داشته باشد و یا حتا اصلا از ابتدا کار نکند. اما آخرین گوشی بزرگترین سازنده گوشی هوشمند در جهان یک آبمیوه‌گیری معمولی نیست و انتظارات از آن خیلی بالاتر از این حرف‌ها است. 

آیفون 10 که با سر و صدای زیادی وارد بازار شد، از ابتدای ورود با مشکلات زیادی رو به رو بوده است. از عدم توانایی تشخیص چهره در شب رونمایی، تا بادکردن باتری و عدم توانایی در تایپ کردن حرف "i". برخی از این مشکلات از طریق به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری حل شده‌اند و برخی همچنان در دست تشخیص و تعمیرند. 

ظرف یکی دو روز گذشته، برخی از دارندگان این گوشی خبر از شنیده شدن صداهای اضافی از بلندگوی این گوشی پرمدعا حین پخش موسیقی، تماشای فیلم و یا اجرای بازی با صدای بلند می‌دهند. از آن‌جا که این مشکل همه‌گیر نیست و گزارش‌ این اختلال از سوی تمام صاحبان این گوشی ارائه نشده است، می‌توان حدس زد که این یک مشکل سخت‌افزاری است. البته مشکل مشابهی در گوشی‌های سری iPhone 8 نیز وجود داشت که با یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل شد؛ اما هنوز مشخص نیست که این مشکل هم با یک به‌روزرسانی قابل حل است و یا این گوشی‌ها باید تعویض شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟