اکشن و معما در دل پیکسل‌آرت
معرفی و دانلود بازی جذاب Stranger Things (اندروید و iOS)
چیزی تا منتشر شدن فصل دوم سریال Stranger Things نمانده است و اگر می‌خواهید یک بار دیگر قبل از آغاز فصل تازه‌ی این مجموعه‌ی محبوب با شخصیت‌های داستان همراه شوید یکی از بهترین بازی‌های این هفته در انتظارتان است. مانند خط داستانی سریال، بازی Stranger Things هم با حال‌وهوای دهه‌ی هشتاد میلادی ساخته شده است و با گرافیک پیکسل‌آرتی و روند بازی بسیار متنوع خود، بیش از ده ساعت اکشن، معما و ماموریت‌های دوست‌داشتنی را فراهم کرده است.

1606683296_1_0.gif

جست‌وجوی حقیقت در ایالت ایندیانا با تعداد زیادی معما و شخصیت‌های مختلف با توانایی‌های متنوع همراه است که در طول بازی و پیشرفت در داستان در اختیارتان قرار می‌گیرند. از تعقیب‌وگریز در دل خیابان‌ها تا مبارزه با هیولاهای سرسخت، همواره در هر لحظه روندی متفاوتی را تجربه می‌کنید که برای یک بازی کاملا رایگان و بدون ویژگی پرداخت درون برنامه‌ای (In-App Purchase) بسیار ارزشمند است. اگر اهل بازی‌های قدیمی باشید و دوران طلایی گرافیک‌های ساده و دوبعدی را تجربه کرده باشید، Stranger Things نامه‌ای سرشار از عشق و علاقه به این دوران محبوب و قدیمی است. حتی آیکون بازی و نشان آن هم به شکل کارتریج‌های آشنای کنسول NES طراحی شده است تا هرچه بیش‌تر در حال‌وهوای آن دوران غرق شوید.

برای بازی کردن Stranger Things لازم نیست حتما از طرفداران سریال باشید تا بتوانید با داستان، گفت‌وگوها و شخصیت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید. گرچه سازندگان، بازی را پیش از فصل دوم و با هدف جذب مخاطبان تازه و بازگشت طرفداران قدیمی ساخته‌اند؛ اما تلاش کرده‌اند بیش از هر چیز یک بازی سرگرم‌کننده و جذاب را آماده کنند که همه‌ی مخاطبان با سلیقه‌های متفاوت از آن لذت ببرند.

دانلود نسخه iOS

دانلود نسخه Android

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟