دستاوردهای شرکت ایرانسل
هوشمندسازی کسب‌وکارها در مصاحبه با مدیر ارشد فروش سازمانی شرکت ایرانسل - ویدئو
آقای دکتر قنادان مدیرارشد فروش سازمانی شرکت ایرانسل در هیجدهمین نمایشگاه تلکام از دستاوردها و پروژه های شرکت ایرانسل در زمینه اینترنت اشیا و هوشمندسازی کسب و کارها در حال حاضر و برنامه های آتی این شرکت در آینده نزدیک خبر داد. در ادامه مشروح مصاحبه با ایشان در سالن ایرانسل نمایشگاه تلکام را ملاحظه فرمایید.

1606683296_1_0.gif

ویژگی بارز شرکت ایرانسل به‌عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای دیتای کشور همگامی با تکنولوژی‌های روز دنیا و کم‌کردن فاصله تکنولوژیکی ایران با سایر کشورهای در حال توسعه جهان است.این موضوع قبلا برروی پهن باند انجام و درحال حاضر با تکنولوژی NB_IOT در حال انجام است. با توجه به نقشی که مدیریت هوشمندی در بهره‌وری بالاتر شرکت‌ها و سازمان‌ها دارد این شرکت عنایت ویژه‌ای به حوزه‌های مختلف اینترنت اشیاء داشته که از جمله آن افتتاح سامانه هوشمند مدیریت‌شهری در شهرانزلی با حضور رییس‌جمهور محترم بوده است. از دیگر طرح‌های این شرکت ارتباطات ماشین به ماشین در حوزه حمل و نقل، حوزه پولی و مالی، پروژه NB_IOT با شرکت گاز، آبیاری هوشمند، مدیریت پسماند، مدیریت مصرف سوخت، مدیریت ساختمان و ... می باشد. از دیگر طرحهای این شرکت راهکارهایی است که برای اشخاص حقوقی و حقیقی به منظور تهیه و تحویل کسب و کار سازمانی ایجاد کرده است. برای این منظور در سه لایه برقراری ارتباط، ارایه پلتفرم و لایه نهایی راهکار و سرویس ارایه می‌کند. از دیگر مواردی که این شرکت در نمایشگاه از آن رونمایی کرد راهکارهای تبلیغاتی هوشمند است که این شرکت معتقد است باید پیام صحیح در مکان صحیح در زمان صحیح به مخاطب صحیح ارسال شود. 

مطلب پیشنهادی

اینترنت اشیا و هوشمندسازی در گفت‌وگو با مدیر مارکتینگ همراه اول کسب وکار – ویدئو

تماشای این ویدئو را به علاقمندان حوزه‌های جدید فناوری و کسانی که علاقمند به فهم دقیق‌تر کاربردهای اینترنت‌اشیا و اقدامات انجام شده توسط شرکت ایرانسل‌هستند، توصیه می‌کنیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟