پروژه‌های همراه اول در زمینه‌های مختلف کسب‌وکار
اینترنت اشیا و هوشمندسازی در گفت‌وگو با مدیر مارکتینگ همراه اول کسب وکار – ویدئو
خانم مهندس سوداگری مدیر بازاریابی سازمانی اپراتور همراه اول از دستاوردهای و پروژه های عدیده همراه اول در زمینه اینترنت اشیا و هوشمندسازی نام برده و از تمرکز این اپراتور برروی مقولات مربوط به هوشمندسازی که بحث این روزهای انقلاب صنعتی چهارم است، یاد کردند. در ادامه مشروح مصاحبه با ایشان در سالن همراه اول نمایشگاه تلکام را ملاحظه فرمایید.

1606683296_1_0.gif

همراه اول کسب و کار برند B2B همراه اول است که در آن راهکارهایی در عرضه مخابرات ، دیجیتال و هوشمندی و ... ایجاد و معرفی کرده ، که طیف وسیعی از کسب و کارها از کوچک تا متوسط و بزرگ را شامل می‌شود. با توجه به اینکه اینترنت اشیاء بحث روز دنیا بوده و یکی از مباحث اصلی و اولویت‌های اصلی وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات است ، اپراتورهای بزرگ کشور از جمله همراه اول نیز با جدیت فراوان به این سمت و سو در حال حرکت هستند.  Smart Metering ، هوشمندسازی کنتورهای برق و صدور قبض آنلاین برق ، هوشمندسازی پروژه‌گاز و کنتورخوانی هوشمند ، شهر هوشمند اروند ، مدیریت ناوگان حمل و نقل ریلی و جاده‌ای ، پروژه سپهتن، هوشمندسازی خودروهای حمل بار و حمل‌سوخت ، مدیریت ناوگان داخل‌شهری ، مدیریت هوشمند روشنایی معابر در تهران ، هوشمندسازی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس‌ها و ... بخشی از پروژه های انجام شده و در دست اقدام اپراتور همراه اول می باشد.

تماشای این ویدئو را به علاقمندان حوزه‌های جدید فناوری و کسانی که علاقمند به فهم دقیق‌تر کاربردهای اینترنت اشیا هستند، توصیه می‌کنیم.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟