معرفی کتاب
نام کتاب: آزمایش برنامه‌های آنگولار
کتاب آزمایش برنامه‌های آنگولار یک منبع ارزشمند بوده که مثال‌های غنی را همراه با دستورالعمل‌های کاربردی که همگی منطبق با تکنیک‌های واقعی هستند، در قالب یک مجموعه آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه‌ای که با استفاده از آن می‌توانید بخش‌های مختلف برنامه‌های آنگولار را آزمایش کنید.

1606683296_1_0.gif

نام کتاب: آزمایش برنامه‌های آنگولار 
 (Testing Angular Applications)
ناشر: Manning Publications
نویسندگان: کورینا کان، کریگ نیشینا، جسی پالمر، مایک جیمبلوو
(Corinna Cohn, Craig Nishina, Jesse Palmer, Mike Giambalvo)
سال انتشار: 2018
شابک: 13: 9781617293641
تعداد صفحات: 235 صفحه

نام کتاب: آزمایش برنامه‌های آنگولار

شرح مختصری از کتاب
آزمایش، در هر صنعتی یکی از فرایندهای حیاتی به شمار می‌رود. در دنیای نرم‌افزار آزمایش‌ها باعث می‌شوند تا کیفیت کدها بهبود پیدا کرده و هزینه و زمانی که صرف نگهداری از کدها می‌شود، کاهش پیدا کند. اما در اغلب اوقات آزمایش از سوی تیم‌های نرم‌افزاری نادیده گرفته می‌شود و این سهل‌انگاری عمدتا در ارتباط با برنامه‌های وبی که با آنگولار نوشته شده، مشاهده می‌شود، چون یک منبع استاندارد و مشخص برای انجام آزمایش‌ها وجود ندارد.

کتاب آزمایش برنامه‌های آنگولار یک منبع ارزشمند بوده که مثال‌های غنی را همراه با دستورالعمل‌های کاربردی که همگی منطبق با تکنیک‌های واقعی هستند، در قالب یک مجموعه آموزشی در اختیار شما قرار می‌دهد. مجموعه‌ای که با استفاده از آن می‌توانید بخش‌های مختلف برنامه‌های آنگولار را آزمایش کنید. این کتاب در ابتدا آنگولار، TypeScript و آزمایش‌های زیربنایی و چارچوب‌ها و ابزارهایی را که برای آزمایش‌ها در اختیار شما قرار دارد و این کتاب از آن‌ها استفاده می‌کند، معرفی می‌کند. در ادامه توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانید محیط آنگولار را که شامل TypeScript و وابستگی‌های مربوط به آنگولار هستند، تنظیم کرده و چگونه اولین مولفه خود را ایجاد کنید.

 بخش دوم کتاب بر جنبه‌های مهم‌تر آنگولار همچون آزمایش مولفه‌ها، directives، pipes، سرویس‌ها و مسیریابی متمرکز است؛ در بخش سوم کتاب با مفهوم یکپارچگی مستمر که یکی از مهم‌ترین پارادیوم‌های حال حاضر دنیای نرم‌افزار است، آشنا خواهید شد. در مجموع پس از مطالعه این کتاب می‌توانید آزمایش‌های انتها-به-انتها را خودتان نوشته و برای آزمایش برنامه‌های آنگولار و TypeScript از آن‌ها استفاده کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟