دوربین دوگانه و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
15/04/1396 - 15:56
گوشی زنفون 4 مکس ایسوس معرفی شد + گالری عکس
شرکت ایسوس به صورت رسمی از گوشی هوشمند زنفون 4 مکس (Asus Zenfone 4 Max) رونمایی کرد. این گوشی یک اسمارتفون میان رده است که به دوربین دوگانه و باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات و مشخصات فنی این گوشی داشته باشیم.

ایسوس به طور رسمی از گوشی زنفون 4 مکس پرده برداشت. این گوشی جایگزین گوشی زنفون 3 مکس است و قرار است در مدل‌های مختلفی روانه نقاط متفاوت دنیا شود. برای مثال نسخه‌ای از این گوشی به تراشه اسنپدراگون 425 مجهز می‌شود و نسخه دیگری از آن به تراشه اسنپدراگون 430 تجهیز خواهد شد. همچنین دستگاه از نظر رم شامل نسخه‌های 2، 3 و 4 گیگابایتی و از نظر حافظه داخلی شامل نسخه‌های 16، 32 و 64 گیگابایتی می‌شود.

مطلب پیشنهادی

طرح مفهومی گوشی‌های سال 2018 نوکیا منتشر شد + عکس
بدنه مات، دوربین دوگانه و نمایشگر خمیده

تمام نسخه‌های مختلف گوشی زنفون 4 مکس ایسوس از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش دستگاه 5.5 اینچی و از نوع IPS است. وضوح تصویر نمایشگر آن 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی در نظر گرفته شده و دکمه هوم دستگاه که در زیر نمایشگر قرار گرفته قابلیت اسکن انگشت کاربر را هم ارائه خواهد کرد. بدنه گوشی از مواد فلزی ساخته شده و ایسوس قرار است زنفون 4 مکس را در رنگ‌های مشکلی، صورتی و طلایی روانه بازار کند.

سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده بر روی دستگاه، اندروید 7.0 نوقاست، البته رابط کاربری اختصاصی ایسوس با نام ZenUI هم در کنار آن نصب می‌شود. این گوشی مانند سایر اسمارتفون‌های میان رده ایسوس از اتصال همزمان دو سیم کارت هم پشتیبانی به عمل می‌آورد. این گوشی به دوربین اصلی دوگانه مجهز است و از این نظر یکی از اولین اسمارتفون‌های شرکت ایسوس محسوب می‌شود (ایسوس در زنفون 3 زوم هم این سبک را بکار برده بود).

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌های جایگزین آیفون 7 اپل را بشناسید + عکس
چه اسمارتفون‌های دیگری را می‌توانیم جای آیفون 7 بخریم؟

دو سنسور دوربین اصلی زنفون 4 مکس 13 مگاپیکسلی هستند. یکی از این دو سنسور لنزی عادی است و سنسور دیگر لنزی با زاویه دید گسترده‌تر و 120 درجه‌ای را ارائه می‌کند. دوربین سلفی دستگاه هم از یک سنسور 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. اما یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های زنفون 4 مکس مربوط به باتری آن می‌شود. باتری این گوشی ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. شرکت ایسوس مدعی است که باتری گوشی در حالت آماده به کار می‌تواند تا 64 روز انرژی دستگاه را تأمین کند. پیش‌بینی می‌کنیم که باتری این محصول در شرایط استفاده عادی به راحتی بتواند تا 48 ساعت انرژی مورد نیاز آن را تأمین نماید.

نکته بعدی مربوط به امکان استفاده از گوشی زنفون 4 مکس ایسوس به عنوان یک پاوربانک می‌شود. ایسوس در جعبه این گوشی کابل OTG اختصاصی را ارائه کرده که با اتصال یک سر آن به گوشی زنفون 4 مکس و سر دیگرش به یک گوشی متفاوت می‌توانید باتری گوشی دوم را شارژ کنید. ضمنا ایسوس اشاره کرده که باتری گوشی زنفون 4 مکس ظرف مدت زمان 4 ساعت فول شارژ می‌شود.

مطلب پیشنهادی

مشخصات فنی پرچمدار جدید موتورولا فاش شد
موتورولا موتو زد 2 با نمایشگر QHD معرفی می‌شود!

ایسوس زنفون 4 مکس از اواخر ماه جاری میلادی روانه بازار می‌شود و قیمت نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون 435، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی آن معادل با 235 دلار در نظر گرفته شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟