منتظر گران قیمت‌ترین اسمارتفون سامسونگ باشید
03/04/1396 - 17:16
مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 8 فاش شد!
به تازگی شاهد انتشار جدیدترین گزارش مرتبط با فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ بودیم. در این گزارش به مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه این فبلت اشاره مستقیمی شده است. بر این اساس ظاهرا باید منتظر گران قیمت‌ترین اسمارتفون سامسونگ باشیم! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

حتما در جریان مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ ایجاد شد، هستید. این فبلت با مشکل عملکرد باتری رو به رو بود و انفجارهای عجیبی را به همراه داشت که نهایتا منجر شد سامسونگ تولید و عرضه آن را متوقف کند. به این صورت فبلت نوت 7 به تاریخ پیوست و یک خاطره تلخ را برای طرفداران برند سامسونگ ایجاد کرد، اما احتمالا با رونمایی از گلکسی نوت 8 این خاطره تلخ کلا به دست فراموشی سپرده می‌شود.

تاکنون گزارش‌ها و خبرهای غیر رسمی متعددی در مورد فبلت گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده‌اند، اما سامسونگ در قبال این گزارش‌ها هیچ خبر رسمی ارائه نکرده و فقط چند ماه پیش اشاره داشت که فبلت نوت 8 را طراحی و روانه بازار می‌کند. حال شاهد انتشار تازه‌ترین گزارش مرتبط با گلکسی نوت 8 هستیم که از سوی سایت ونچربیت (VentureBeat) ارائه شده است. در این گزارش به مشخصات سخت افزاری، قیمت و زمان عرضه فبلت نوت 8 اشاره مستقیم شده است.

طبق این گزارش، سامسونگ قصد دارد که در نیمه دوم یعنی پانزده روز آخر ماه سپتامبر از فبلت گلکسی نوت 8 پرده‌برداری کند. این موضوع در حالی است که سامسونگ پیش از این معمولا سری فبلت‌های گلکسی نوت را در ماه آگوست معرفی و در ماه سپتامبر عرضه می‌کرد. اما ظاهرا امسال روندی متفاوت در پیش گرفته می‌شود و رونمایی و عرضه نوت 8 در اواخر ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

اما سایت ونچربیت در مورد قیمت فبلت مذکور هم اطلاعاتی ارائه کرده که جالب توجه است. طبق گزارش این سایت، فبلت گلکسی نوت 8 رسما گران‌ترین اسمارتفونی خواهد بود که تاکنون از سری محصولات گلکسی سامسونگ معرفی شده است! قیمت پایه‌ای این فبلت احتمالا در حدود 999 یورو در نظر گرفته می‌شود. البته این مسئله چندان هم جای تعجبی ندارد. کاملا طبیعی است که جدیدترین و قدرتمندترین اسمارتفون سامسونگ بیشترین قیمت ممکن را هم به همراه داشته باشد. سایت ونچربیت در مورد مشخصات فنی فبلت نوت 8 هم اطلاعاتی ارائه کرده که تقریبا تمامی آن‌ها با خبرها و شایعات پیشینی که در مورد این محصول منتشر شده بود مطابقت دارند.

به گزارش این سایت، گلکسی نوت 8 سامسونگ از صفحه نمایشی 6.3 اینچی با نسبت تصویر 18.5 به 9 بهره‌مند می‌شود. قلم S Pen آن قدرتمندتر و باکیفیت‌تر از همیشه خواهد بود و با قابلیت‌های خود می‌تواند تفاوت محسوسی مابین نوت 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ ایجاد کند. دوربین دستگاه دوگانه خواهد بود و از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. بنابراین طبق گزارش سایت ونچربیت هم فبلت نوت 8 به دوربین دوگانه مجهز می‌شود.

بنابراین گلکسی نوت 8 را می‌توان گران قیمت‌ترین و اولین اسمارتفون مجهز به دوربین دوگاه سامسونگ خطاب کرد. رم 6 گیگابایتی و تراشه‌های اسنپدراگون 835 و 8895 (در دو نسخه مختلف) هم از دیگر ویژگی‌های این فبلت هستند. جالب است که سایت ونچربیت به بهره‌مندی نوت 8 از تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام اشاره‌ای نکرده که در واقع نسخه اورکلاک شده همان تراشه اسنپدراگون 835 است و پیش از این گفته می‌شد که در فبلت گلکسی نوت 8  به کار گرفته می‌شود.

سایت ونچربیت اشاره دارد که هنوز مشخص نیست سامسونگ برای تعبیه اسکنر انگشت فبلت نوت 8 از چه رویکردی استفاده خواهد کرد، اما ظاهرا هنوز در راستای ادغام نمایشگر و اسکنر انگشت به موفقیت‌های لازم دست پیدا نکرده است، بنابراین به احتمال زیاد اسکنر انگشت فبلت نوت 8 در پنل پشتی آن تعبیه خواهد شد. این سایت همچنین مدعی است که سامسونگ باتری نوت 8 را 3300 میلی آمپر ساعتی در نظر می‌گیرد.

از نظر تنوع رنگی گفته می‌شود که فعلا سه رنگ مشکی، آبی و طلای گلکسی نوت 8 ساخته شده‌اند و عرضه محصول در این سه رنگی قطعی خواهد بود، اما ممکن است در آینده رنگ‌های جدیدی هم به این مجموعه اضافه شود و نوت 8 با تنوع رنگی بیشتری به بازار عرضه گردد. نظر شما در رابطه با این قبلت چگونه است؟ آیا برای رونمایی از گلکسی نوت 8 لحظه‌شماری می‌کنید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟