نیم نگاهی به گوشی نوبیا زد 17 داشته باشید
13/03/1396 - 18:34
پرچمدار نوبیا با رم 8 گیگابایتی معرفی شد!
شرکت چینی نوبیا به طور رسمی از جدیدترین پرچمدار اندرویدی خود با نام اختصاصی نوبیا زد 17 (Nubia Z17) رونمایی کرد. نسخه برتر این گوشی هوشمند از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 835 کوالکام در کنار رمی 8 گیگابایتی بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و ویژگی‌های این اسمارت‌فون قدرتمند داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت نوبیا که از زیرمجموعه‌های شرکت زد‌تی‌ای (ZTE) است، جدیدترین اسمارت‌فون اندرویدی خود را با بهره‌گیری از بستر ساخت‌افزاری قدرتمندی معرفی کرد. این اسمارت‌فون نوبیا زد 17 نام دارد و نسخه برتر آن از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام در کنار رم 8 گیگابایتی بهره می‌برد! نوبیا حاشیه‌های نمایشگر این گوشی را در دو سمت به شدت کم کرده و تقریبا سبک طراحی بدون حاشیه را در آن پیاده‌سازی کرده است.

مطلب پیشنهادی

هوآوی تبلتی ۱۰ اینچی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی معرفی کرد + گالری عکس

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 به عنوان پرچمدار فعلی شرکت نوبیا از صفحه‌نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی به فناوری In-Cell مجهز بوده و توسط شیشه گوریلاگلس پوشانده شده است. دوربین اصلی دستگاه هم از ساختار دوگانه و دو سنسور 23 و 12 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود و از یک سنسور 6 مگاپیکسلی با زاویه دید 80 درجه به عنان دوربین سلفی مجموعه استفاده شده است.  

باتری دستگاه 3200 میلی آمپر ساعتی بوده و طبیعتا از فناوری شارژ سریع 40 کوالکام پشتیبانی به عمل می‌آورد. بدنه دستگاه هم از مواد فلزی تشکیل می‌شود و سوکت 3.5 میلیمتری هندزفری در آن جایی ندارد. نوبیا زد 17 در مجموعه شامل سه نسخه مختلف می‌شود. همانطور که اشاره کردیم، نسخه برتر آن از تراشه اسنپدراگون 835 و رم 8 گیگابایتی بهره‌مند است و حافظه داخلی 128 گیگابایتی را ارائه می‌کند، اما دو نسخه دیگر آن به رم 6 گیگابایتی مجهز هستند و فضای ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایتی را ارائه می‌کنند.

گوشی هوشمند نوبیا زد 17 از استاندارد ضد آب و گرد و غبار IP68 هم بهره می‌برد که به موجب آن می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب بدون هیچ مشکلی باقی بماند. این گوشی به اسپیکرهای دالبی اتمس مجهز بوده و سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 نوقا در کنار رابط کاربری Nubia UI 5.1 روی آن نصب و راه‌اندازی شده است. قرار است نسخه مجهز به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی آن با قیمت 410 دلار به فروش برسد. قیمت نسخه مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی آن هم معادل با 500 دلار در نظر گرفته شده است. نسخه برتر این گوشی هم با تجهیز به رم 8 گیگابایتی و حافظه 28 گیگابایتی قیمتی برابر با 590 دلار دارد. عرضه محصول از پنجم ماه ژوئن آغاز می‌شود. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟