مدیاپد ام 2 لایت با تراشه اسنپدراگون 435
13/03/1396 - 14:00
هوآوی تبلتی ۱۰ اینچی با دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی معرفی کرد + گالری عکس
شرکت هوآوی به طور رسمی تبلت مدیاپد ام 3 لایت (MediaPad M3 Lite) را رونمایی کرد. این تبلت اندرویدی از صفحه‌نمایشی 10 اینچی بهره می‌برد و تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام در قلب آن به کار گرفته شده است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری مشخصات فنی و جزئیات این محصول داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت هوآوی به عنوان سومین برند بزرگ تولید و عرضه‌کننده گوشی در دنیا، جدیدترین نسخه از تبلت اندرویدی خود را در آپشن‌ها و مدل‌های مختلف رونمایی کرد. این تبلت مدیاپد ام 3 لایت نام دارد و در سه رنگ طلایی، خاکستری و سفید به فروش می‌رسد. هوآوی از نظر رم و حافظه داخلی، تبلت مذکور را در نسخه‌های مجهز به رم 3 و حافظه 16 گیگابایتی، رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی یا رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می‌کند.

تبلت مدیاپد ام 3 لایت همچنین از نظر قابلیت‌های اتصال هم شامل دو نسخه با توان پشتیبانی از اتصال LTE و نسخه بدون این قابلیت یا اصطلاحا وای‌فای آنلی (Wi-Fi Only) می‌شود. این تبلت از صفحه‌نمایشی 10 اینچی با وضوح تصویر 1920 در 1200 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون 435 کوالکام در آن به‌کاررفته و سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا روی آن نصب است. البته رابط کاربری اختصاصی هوآوی با نام EMUI 5.1 هم در کنار سیستم‌عامل این تبلت نصب شده است.

تبلت مدیاپد ام 3 لایت 10 از جی‌پی‌اس، وای‌فای 802.11ac و LTE CAT4 (فقط نسخه LTE) پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی و سلفی این تبلت هم از سنسوری 8 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. تجهیز این تبلت به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اقدام جالبی به نظر می‌رسد که هوآوی آن را انجام داده است. باتری دستگاه هم ظرفیت 6600 میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری اسمارت پاور سیوینگ 5.0 (Smart Power Saving 5.0) پشتیبانی می‌کند. متاسفانه در حال حاضر اشاره دقیقی به قیمت و زمان عرضه تبلت مدیاپد ام 3 لایت هوآوی نشده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟