تراشه‌ اسنپدراگون 835 و رم احتمالی 6 گیگابایتی
12/02/1396 - 20:35
مشخصات فنی نوبیا زد 17 فاش شد + عکس
به تازگی شاهد انتشار مشخصات فنی گوشی هوشمند نوبیا زد 17 (Nubia Z17) بودیم. علاوه بر این مشخصات، تصویر رندری هم از این اسمارتفون فاش شده که آن را به عنوان تصویر اصلی مقاله ضمیمه کرده‌ایم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

نوبیا که زیرشاخه‌ای از شرکت زد‌تی‌ای (ZTE) است، اسمارتفون‌های جالبی را روانه بازار می‌کند. عموما محصولات این شرکت باکیفیت هستند و قیمت نسبتا مناسبی دارند. همچنین نوبیا سعی می‌کند از سبک طراحی نسبتا اختصاصی خود در محصولاتش بهره بگیرد. در حالی که دیروز شاهد انتشار برخی از مشخصات فنی گوشی هوشمند نوبیا زد 17 در سایت GFXBench بودیم، ساعاتی پیش اطلاعات بیشتری در مورد این اسمارتفون فاش شد.

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟
کدام نسخه از پرچمدار سامسونگ انتخاب بهتری است؟

در کنار اطلاعات جدید منتشر شده، شاهد ارائه یک تصویر رندر هم از گوشی مذکور بودیم که دستگاه را در رنگ سفید و با دوربین اصلی دوگانه نمایش می‌دهد. این عکس به عنوان تصویر شاخص این مقاله در نظر گرفته شده است. همانطور که می‌بینید در این عکس اسکنر انگشت گوشی نوبیا زد 17 هم در پنل پشتی دستگاه مشاهده می‌شود. همچنین خمیده بودن لبه‌های نمایشگر و بهره‌مندی دستگاه از چراغ فلش LED دوبل هم از دیگر ویژگی‌های قابل درک از طریق تصویر است.

اما همانطور که اشاره داشتیم، مشخصات جدیدی از اسمارتفون نوبیا زد 17 فاش شده است. طبق گزارش به دست آمده، گوشی مذکور از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند می‌شود که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی (Full HD) را ارائه می‌کند. همچنین نمایشگر این اسمارتفون از خمیدگی ظریف 2.5D بهره‌مند می‌شود.

گفته شده که نوبیا زد 17 به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 835 کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای تجهیز می‌گردد و دستگاه از رم 6 یا 4 گیگابایتی بهره‌مند خواهد شد. حافظه داخلی گوشی هوشمند مذکور به طور پیش‌فرض 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و پیش‌بینی می‌کنیم که دستگاه از اتصال حافظه جانبی پشتیبانی کند.

دوربین اصلی گوشی هوشمند نوبیا زد 17 از دو سنسور 16 مگاپیکسلی تشکل خواهد شد و دوربین سلفی آن مجهز به سنسوری 8 مگاپیکسلی است. همچنین طبق گزارش‌ها، نوبیا زد 17 به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که پیش‌بینی می‌کنیم با هر بار شارژ حداقل تا یک روز انرژی مورد نیاز دستگاه را بدون مشکل تامین کند.

با توجه به اینکه نوبیا ماه گذشته از گوشی هوشمند نوبیا زد 17 مینی (Nubia Z17 Mini) رونمایی کرده بود، جای تعجبی ندارد که به زودی از نسخه اصلی این اسمارتفون یعنی همان نوبیا زد 17 پرده‌برداری کند. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد زمان معرفی، عرضه و قیمت این گوشی هوشمند منتشر نشده است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟