سری تبلت‌های فایر (Fire) آمازون آپدیت شدند!
04/03/1396 - 16:48
آمازون از دو تبلت جدید و مجهز به الکسا رونمایی کرد
شرکت آمازون به صورت رسمی از دو تبلت جدید رونمایی کرد و به این صورت سری تبلت‌های فایر (Fire) این شرکت به‌روزرسانی شدند. دو محصول مورد نظر تبلت فایر 7 (Fire 7) و فایر اچ‌دی 8 (Fire HD 8) نام دارند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات و مشخصات فنی این دو تبلت مقرون به صرفه داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت آمازون در زمینه تولید و عرضه تبلت هم فعالیت دارد. سری تبلت‌های فایر این شرکت همواره محصولاتی مقرون به صرفه و با کیفیت بودند. حال آمازون از دو تبلت جدید با نام‌های اختصاصی فایر 7 و فایر اچ‌دی 8 رونمایی کرد که هر دوی آن‌ها به دستیار هوشمند و اختصاصی این شرکت با نام الکسا (Alexa) مجهز هستند.

مطلب پیشنهادی

تصاویری از گوشی نوکیا 9 منتشر شد + عکس
نوکیا 9 به رم 4 گیگابایتی و نمایشگر QHD مجهز می‌شود!

تبلت اندرویدی فایر 7 یک محصول رده پایین است که متعاقبا قیمت مقرون به صرفه‌ای را هم به همراه دارد. این تبلت 295 گرم وزن داشته و ابعاد 9.6 در 115 در 192 میلیمتر را ارائه می‌کند. آمازون در این محصول از یک صفحه نمایش 7 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 600 پیکسل استفاده کرده است. بدین سبب تراکم پیکسلی نمایشگر دستگاه به چیزی در حدود 171 پیکسل در هر اینچی می‌رسد.

آمازون تبلت فایر 7 را از نظر حافظه داخلی در دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 8 و 16 گیگابایتی عرضه خواهد کرد. همچنین این شرکت مدعی شده که باتری تبلت مذکور با یک بار شارژ تا 8 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را برای استفاده دائم تأمین می‌کند. قیمت نسخه پایه‌ای تبلت فایر 7 برابر با 49.99 دلار در نظر گرفته شده است که قیمتی کاملا مقرون به صرفه به شمار می‌رود.

در سمت مقابل تبلت فایر اچ‌دی 8 قرار دارد که وزن آن 369 گرم بوده و ابعاد دستگاه 9.7 در 128 در 214 میلیمتر است. صفحه نمایش محصول 8 اینچی در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 1280 در 800 پیکسل را ارائه می‌کند، بنابراین تراکم پیکسلی نمایشگر دستگاه به 189 پیکسل در هر اینچ می‌رسد. شرکت آمازون مدعی است که باتری این تبلت می‌تواند با یک بار شارژ تا 12 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را برای استفاده دائم تأمین کند. این تبلت از اسپیکرهای دوبل دالبی اتمس (Dolby Atmoss) بهره‌مند است و از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه مختلف با ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی می‌شود. قیمت نسخه پایه‌ای تبلت فایر اچ‌دی 8 برابر با 79.99 دلار در نظر گرفته شده است.

در نهایت باید اشاره کنیم که پردازنده مرکزی هر دو تبلت فایر 7 و فایر اچ‌دی 8 آمازون چهار هسته‌ای بوده و فرکانس کاری 13 گیگاهرتزی را به همراه دارد. متاسفانه اشاره دقیقی به نوع تراشه‌ای که در این دو تبلت به‌کاررفته نشده است. آمازون همچنین اشاره داشته که هر دو محصول مورد نظر از اتصال حافظه جانبی به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات پشتیبانی می‌کنند. دو محصول مذکور قرار است در رنگ‌های مشکلی، آبی، قرمز و زرد روانه بازار شوند و عرضه آن‌ها از روز هفتم ماه ژوئن آغاز می‌شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟