اسپیکر هوشمند Tichome Mini
29/02/1396 - 17:54
اسپیکری کوچک و در تعامل با دستیار گوگل معرفی شد + گالری عکس
شرکت Mobvoi در جریان کنفرانس گوگل آی/او 2017 (Google I/O 2017) به صورت رسمی از اسپیکر هوشمند جدید و کوچکی تحت عنوان Tichome Mini رونمایی کرد. این اسپیکر مبتنی بر دستیار هوشمند گوگل یا همان گوگل اسیستنت (Google Assistant) است. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

شرکت Mobvoi دیشب در کنفرانس گوگل آی/او حضور پیدا کرد و از اسپیکر جدیدی تحت عنوان Tichome Mini پرده برداشت که یک مینی اسپیکر مبتنی بر گوگل اسیستنت است. آقای ژیفی لی (Zhifei Li) مدیرعامل کمپانی مذکور ضمن معرفی این اسپیکر اشاره کرد که با شرکت گوگل وارد همکاری نزدیکی شده و از شراکت با این شرکت بزرگ برای Mobvoi یک افتخار است.

آقای لی اشاره کرد که شرکتش هم اکنون با همکاری گوگل در حال توسعه اسپیکر مینی و جالبی تحت عنوان Tichome Mini است که مبتنی بر دستیار هوشمند گوگل بوده و با معیارهای هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) هم درگیر است. شرکت Mobvoi علاقه زیادی به طراحی و تولید گجت‌های هوشمند این چنینی دارد و پیش از این دو اسمارت‌واچ با عناوین Ticwatch و Ticwatch 2 و همچنین یک آینه هوشمند با نام Ticmirror را معرفی کرده است.

جالب است بدانید که در ماه جولای سال 2016، شرکت مذکور نسخه جهانی ساعت تیک‌واچ 2 را در سایت کیک‌استارتر قرار داد و تنها ظرف 30 روز توانست برای تولید و عرضه جهانی آن سرمایه‌ای در حدود 2 میلیون دلار را جذب کند. بنابراین تصور نکنید که Mobvoi یک شرکت چینی ساده و ضعیف است، بلکه به نظر می‌رسد این کمپانی با برنامه‌ریزی‌ دقیق دست به کار شده و هم اکنون برای تولید اسپیکر هوشمند Tichome Mini با گوگل همکاری می‌کند.

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد اسپیکر هوشمند Tichome Mini و قابلیت‌های آن ارائه نشده و شکرت Mobvoi فقط به انتشار عکس‌های این گجت بسنده کرده است. بدون تردید در آینده نزدیک صحبت‌های بیشتری در مورد این اسپیکر خواهیم شنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟