مشخصات فنی اچ‌تی‌سی یو 11 فاش شد
14/02/1396 - 11:01
اچ‌تی‌سی یو 11 به رم 6 گیگابایتی و نمایشگر QHD مجهز می‌شود
به تازگی شاهد فاش‌ شدن تمام مشخصان فنی مهم و اصلی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یوی 11 (HTC U 11) بودیم. ظاهرا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، نمایشگر QHD و رم 6 گیگابایتی در روز شانزدهم ماه می معرفی می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مدتی است که شایعات و خبرهای زیادی در مورد پرچمدار بعدی شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی می‌شنویم. ظاهرا این گوشی هوشمند با نام اختصاصی اچ‌تی‌سی یو 11 و در روز شانزدهم ماه می معرفی می‌شود. پیش از این برخی مشخصات فنی آن در سایت‌ها و بنچمارک‌های مختلف مورد اشاره قرار گرفته بودند، اما به تازگی شاهد انتشار جزئیات بسیار دقیقی در مورد مشخصات این محصول بودیم که بی‌شک برای شما هم جالب خواهند بود!

مطلب پیشنهادی

مشخصات فنی نوبیا زد 17 فاش شد + عکس
تراشه‌ اسنپدراگون 835 و رم احتمالی 6 گیگابایتی

طبق تازه‌ترین گزارش به دست آمده، گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا همان QHD بهره‌مند می‌شود. همچنین برای محافظت از نمایشگر این اسمارتفون در قبال خراشیدگی از شیشه محافظ گوریلاگلس 5 استفاده خواهد شد.

همانطور که انتظار می‌رفت، اچ‌تی‌سی یو 11 احتمالا به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز خواهد شد و رم آن ظرفیت 6 گیگابایتی را به همراه خواهد داشت. دوربین اصلی دستگاه 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته می‌شود و از قابلیت OIS یا لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی به عمل می‌آورد. دوربین سلفی دستگاه هم به احتمال زیاد از سنسوری 16 مگاپیکسلی تشکل خواهد شد.

به نظر می‌رسد که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی از استاندارد IP57 بهره‌مند می‌شود که در مقایسه با استاندارد IP68 پرچمداران اندرویدی همچون ال‌جی جی 6 و گلکسی اس 8 به مراتب کیفیت پایین‌تری دارد. اسپیکرهای بوم‌ساند (BoomSound) احتمالا در اچ‌تی‌سی یو 11 مورد استفاده قرار می‌گیرند و به این صورت کیفیت و قدرت صدای خروجی از اسپیکرهای دستگاه به نقاط قوت آن تبدیل می‌شود.

طبق عکسی که منتشر شده و ظاهرا مشخصات فنی گوشی اچ‌تی‌سی یو 11 را نشان می‌دهد، شاهد بهره‌مندی آن از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و امکان پشتیبانی از حافظه جانبی در این محصول هستیم. علاوه بر این مسائل به بهره‌مندی دستگاه از اسکنر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت که احتمالا به صورت هیبریدی است، پشتیبانی از شارژ سریع 3.0 کوالکام، وای‌فای، LTE 4G، NFC، Edge Sense، 3D Audio Recording و  Noise Cancellation هم اشاره شده است.

با وجود تمام این تفاسیر باید در نظر داشته باشیم که هنوز صحت هیچ یک از گزارش‌ها و موارد فوق به صورت رسمی تایید نشده‌اند. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی یو 11 باید تا شانزدهم ماه می صبر کنیم.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟