UNITEK 96W 10-port USB Smart Charging Station
نگاهی به ایستگاه شارژ هوشمند یونیتک
این روزها تعداد گجت‌های موجود در هر خانه یا شرکت کوچک بیش از حد زیاد شده! اسمارت‌فون‌ها، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند، هدفون‌های بی‌سیم، بلندگوهای بلوتوث و پاوربانک‌ها از جمله این موارد هستند. بنابراین، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در خانه‌های امروزی، حفظ نظم دستگاه‌ها هنگام شارژ و البته گاه کمبود شارژر یا پریز برق است.

1606683296_1_0.gif

 بعضی شارژهای چندپورت برای این مشکل وجود دارند، اما اغلب بیش از پنج پورت ندارند و البته مشکل بی‌نظمی را نیز حل نمی‌کنند. یونی‌تک با هدف حل همین معضلات دست به تولید استیشن شارژ هوشمند UNITEK 96W  زده که ده پورت در آن تعبیه شده‌است.
UNITEK 96W یک ایستگاه شارژ تخت است که هر یک از ده پورت آن قادر به انتقال برق 2.4A است. همچنین، مدل Y-2190A این دستگاه به دو پورت شارژ سریع Quick Charge 3.0 مجهز است که اجازه می‌دهد دستگاه‌های مجهز به Quick Charge 3.0 یا Quick Charge 2.0 با سرعت زیاد با استفاده از این دستگاه شارژ شوند.


یک ویژگی برجسته این دستگاه، این بود که هیچ تفاوتی ندارد که گجت شما چه باشد و UNITEK 96W با تشخیص نوع دستگاه، به شارژ آن می‌پردازد و Overcharge شدن آن نیز جلوگیری می‌کند تا باتری گجت مربوطه آسیب نبیند.
طراحان UNITEK 96W برای نظم دادن به گجت‌های در حال شارژ تعدادی صفحه جداکننده در نظر گرفته‌اند که با نصب آن‌ها می‌تونید گوشی‌ها و دستگاه‌ّای دیگر را در بین این صفحات قرار دهید. با توجه به ابعاد و سنگینی دستگاه در حال شارژ، فاصله صفحات رو نیز تنظیم کنید. به‌عنوان مثال اگر قصد شارژ یک تبلت را دارید، فاصله کمی برای صفحات نگه‌دارنده در نظر بگیرید تا تبلت روی صفحه فشار نیاورد. همچنین، می‌توانید تعدادی صفحه را برای گوشی‌های مورد استفاده با فاصله کم تنظیم کنید و تعدادی را برای هدست یا ساعت هوشمند با فاصله زیاد تنظیم کنید.

نکته قابل ذکر دیگر این‌که با استفاده از UNITEK 96W می‌توانید هر ده دستگاه را در آن واحد شارژ کنید و نگران ظرفیت تامین انرژی دستگاه نیز نباشید. البته با شارژ همزمان ده دستگاه، طبیعی‌ست که
UNITEK 96W حرارت زیادی تولید می‌کند که برای همین منظور سازنده چند دریچه خنک‌کننده در دستگاه تعبیه کرده تا حرارت تولیدشده مشکل‌ساز نشود. در نهایت، آنچه ما را به استفاده از چنین دستگاهی 
وا داشت، این بود که با اشغال شدن یک پریز، می‌توانستیم ده دستگاه را به‌صورت همزمان شارژ کنیم و همچنین دستگاه‌های در حال شارژ را در جایگاه مشخصی نگه داریم که میزی که شارژر روی آن قرار گرفته، شلوغ و به هم ریخته نشود.

2-in-1 Micro USB and Lightning Cable

وقتی حرف از شارژ کردن دستگاه‌های قابل حمل به میان می‌آید، پای کابل هم در میان است. کابل‌هایی که اغلب گره می‌خورند، بعد از مدتی مشکل در اتصال پیدا می‌کنند یا محل اتصال آن‌ّها با مشکل مواجه می‌شود. سازنده ایستگاه شارژر مذکور با هدف حل این مشکلات به تولید این کابل 1.5 متری پرداخته که با استفاده از ترفندهایی سعی در حل مشکلات دوام کابل یا گره خوردن آن داشته است.
نخستین ترفند این است که micro-USB و Lightening‌ را در یک خروجی با هم گنجانده تا بتوان دستگاه‌های تحت iOS‌ و اندروید را با یک کابل شارژ کرد. ویژگی دوم هم جنس کابل است که سازنده با آلومینیوم و روکش نایلون سعی داشته دوام کابل را به حداکثر برساند. در کنار این ویژگی‌ها، می‌توان از پشتیبانی از USB2.0 نام برد که با هدف افزایش سرعت انتقال اطلاعات پیش‌بینی شده‌است.
کابل 2-in1 یونی‌تک در مجموع کابل کارامد و بادوامی است که می‌تواند هر دو نوع گوشی موجود در بازار را شارژ .کند و برای انتقال سریع اطلاعات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟