هاب USB
معرفی هاب یونیتک 3-Y-3074
گاهی پیش می‌آید که می‌دانیم چه وسیله‌ای نیاز داریم، اما از فراوانی آن وسیله در بازار، نمی‌دانیم دقیقا باید چه محصولی را خریداری کنیم. تجهیزات جانبی یکی از حوزه‌هایی است که اغلب اوقات، به خاطر همین فراوانی محصول، باعث گیجی مصرف‌کنندگان می‌شود. بازار مملو از انواع برندهای شناخته‌شده و ناشناس است و محدوده قیمت بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود. برای همین، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به محصولی پرکاربرد از شرکت چینی یونیتک.

1606683296_1_0.gif

اولین چیزی که در این محصول یونیتک توجه ما را جلب کرد، طراحی ساده و متفاوت و کیفیت ساخت خوب محصول بود. این محصول سه پورت USB در اختیار شما قرار می‌دهد که هر سه پورت برای انتقال داده از فناوری SuperSpeed استفاده می‌کنند تا قادر باشند داده‌ها را با سرعتی تا ۵ گیگابیت در ثانیه منتقل کنند.
علاوه بر انتقال داده، این هاب از فناوری BCI 1.2 برای شارژ وسایلی همچون اسمارت‌فون و تلبت پشتیبانی می‌کند و حداکثر خروجی برق آن ۱.۵ آمپر است.

هاب USB
همچنین، این هاب به یک پورت اترنت نیز مجهز است که امکان انتقال داده را با استفاده از کابل شبکه در اختیار شما قرار می‌دهد. با این روش، می‌توانید داده‌ها را با حداکثر سرعت ۱۰۰۰ مگابیت در ثانیه منتقل کنید. پشتیبانی از IPv4 و IPv6 نیز از دیگر ویژگی‌های دستگاه است.نکته دیگر، امکانات مدیریت انرژی است که در این دستگاه پیش‌بینی شده و همچنین امکان روشن شدن دستگاه با استفاده از ویژگی Wake-On-LAN. در انتها نیز باید به دکمه‌هایی اشاره کنیم که هر کدام به فعال و غیرفعال کردن هر پورت اختصاص دارند.

ایسوس

نظر شما چیست؟