23/09/1396 - 17:05
ایده‌هایى براى پایان‌نامه‌هاى رشته کامپیوتر
این صفحه که توسط همکاران پرتلاشمان در بخش وب‌سایت راه‌اندازی شده، گلچین تعدادی از مقالات آنلاین ماهنامه را تحت طبقه‌بندی‌هایی که ممکن است مورد توجه دانشجویان باشد فهرست کرده‌است. این یک فعالیت ادامه دار خواهد بود و به تدریج موضوعات جدید و جالب برای ایده های پایان‌نامه‌ای اضافه خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

هر ماه تیمی از چندین نویسنده و مترجم فعال در تحریریه ماهنامه شبکه و از سراسر ایران (بله، ما نویسندگان خوبی از شهرستان‌ها داریم)، مجلات آنلاین و چاپی و ده‌ها منبع دیگر به زبان انگلیسی را زیر و رو می‌کنند و گلچینی از مطالب جالب را برای خوانندگان آماده می کنند. این‌همه وقتی که برای گلچین کردن و تالیف و ترجمه مقالات و گزارش‌ها می‌شود، در واقع ساعت‌هایی است که یک پژوهشگر (اعم از دانشجو و غیر آن) می‌بایست صرف همین کارها می کرد تا گلچینی مشابه را به صورت شخصی تهیه و گردآوری کند. برای چه؟ برای آنکه هنگام ارایه سمینار، پروژه و پایان‌نامه خود، به اندازه کافی خوراک داشته باشد.

در حال حاضر سایت ماهنامه مجموعه‌ای گران‌بها از بسیاری از مطالب منتشر شده در مجله از سال 93 به این سو را به صورت آنلاین منتشر کرده و اغلب آن‌ها هنوز به طور رایگان در دسترس فارسی زبانان است. این صفحه که توسط همکاران پرتلاشمان در بخش وب‌سایت راه‌اندازی شده، گلچین تعدادی از مقالات آنلاین ماهنامه را تحت طبقه‌بندی‌هایی که ممکن است مورد توجه دانشجویان باشد فهرست کرده‌است. این یک فعالیت ادامه دار خواهد بود و به تدریج موضوعات جدید و جالب برای ایده های پایان‌نامه‌ای اضافه خواهد شد. دانشجویانی که از وجود این منبع رایگان اطلاع ندارد، گرچه ممکن است منابع خیلی خوبی را خودشان از طریق جستجو با گوگل یا از طریق شبکه‌های اجتماعی پیدا کنند، اما مسلما صرفه جویی در وقت، موضوعی است که نمی توان بی‌تفاوت از کنار آن گذشت.

در نسخه اولیه‌ای که مشاهده می‌کنید، موضوعاتی همچون «اینترنت اشیاء» ، «Big Data» (مربوط به داده کاوی و علم داده‌ها) ، «هوش مصنوعی» و موضوعات دیگری فهرست شده‌اند و مرتبا موضوعات جدید نیز افزوده خواهد شد. امسال یا سال آینده یا حتی خیلی بعدتر از آن، هر وقت که نیاز به پیدا کردن خوراک و منبع برای ارایه سمینار یا کامل کردن پروژه کارشناسی یا حتی پایان‌نامه کارشناسی ارشد داشتید، همواره وب سایت ماهنامه شبکه یک مجموعه گران‌بها از مطالب و ایده‌هایی است که به کارتان خواهد آمد.

ایده‌هایى براى پایان‌نامه‌هاى رشته کامپیوتر

اینترنت اشیا

هوش مصنوعی

یادگیری ماشینی

داده‌های بزرگ

زبان برنامه نویسی پایتون

روتر

5G

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟