27/06/1396 - 14:47
احتمالا این 20 خودرو در سال آینده تولید نمی‌شوند
با توجه به مصوبه افزایش تعداد استانداردهای خودرویی از 51 به 83 مورد، احتمال دارد در دی ماه سال 1397خط تولید 20 مدل خودرو از پنج گروه خودرویی متوقف شود.

1606683296_1_0.gif

پس از ابلاغ مصوبه افزایش تعداد استانداردهای خودرویی به 83 مورد که 81 مورد آن مربوط به استانداردهای ایمنی و کاربری و دو مورد آن مربوط به استانداردهای زیست محیطی است، تصمیم بر این شد خودروهایی که نتوانند تا دی ماه سال 1397 تعداد استانداردهای خودرویی خود را به 83 مورد ارتقا دهند با توقف خط تولید مواجه شوند. این درحالی است که افزایش استانداردهای خودرویی از 52 مورد به 83 مورد در ستاد سیاست‌گذاری خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت مصوب و در خصوص چگونگی اجرای این استانداردها تصمیم گیری شد.

لازم به ذکر است در راستای افزایش استانداردهای خودرویی از 52 مورد به 83 تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان ملی استاندارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت مدنظر قرار گرفته تا استانداردها از نظر تعداد و کیفیت افزایش یابد، بنابراین بیش از نیمی از 83 مورد استاندارد مدنظر از ابتدای سال جاری کلید خورده و 11 مورد آن از ابتدای دی ماه سال آینده و 22 مورد آن از ابتدای دی ماه سال 1397 اجرایی می‌شود.
یک مقام مسئول زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: 20 مدل خودروی سواری و باری سبک از پنج گروه خودرویی با احتمال توقف خط تولید تا دی ماه سال 1397 مواجه هستند.
به گفته وی، برخی مدل‌های خودرویی سواری و باری سبک در گروه خودرویی "پراید"، "پژو 405"، "پرشیا"، "زامیاد" و سری اولیه "سمند" که شامل 20 مدل می شوند، در لیست خودروهایی قرار دارند که در صورت عدم رعایت استانداردهای خودرویی و نرسیدن تعداد استانداردهای آنها به 83 مورد با توقف خط تولید در دی ماه سال 1397 روبه‌رو می شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟