01/06/1396 - 20:35
بهترین شاسی بلند برای ایرانیان کدام است+ مقایسه
با توجه به محبوبیت خودرو‌های شاسی بلند و کراس‌اور نزد ایرانیان در این مقاله به برسی و مقایسه 12 شاسی بلند موجود در بازار ایران پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب 6 مقاله مجزا را در زمینه "مقایسه شاسی بلند‌های موجود در بازار ایران" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

 

 مقایسه تصویری تویوتا C-HR با نیسان جوک اسپرت

در این مقاله قصد داریم به بررسی و مقایسه کامل بین دو خودروی هم قیمت که در کشور ما هم وجود دارند بپردازیم : تویوتا CH-R در برابر نیسان جوک

مقایسه ب‌ام‌و X3 و تویوتا راو 4

زمینه‌هایی مشترک برای مقایسه‌ی ب‌ام‌و X3 و تویوتا راو 4 وجود ندارد. ب‌ام‌و X3 به‌طور قابل‌توجهی گران‌تر بوده و پیشرانه‌های قدرتمندتری داشته و از نظر پرفورمنس و تجمل نیز در مرتبه‌ای بالاتر قرار دارد. کلاس این دو خودرو نیز با هم متفاوت است بنابراین چرا باید این دو را با یکدیگر مقایسه کرد؟ دیدن توانایی‌های آفرود این دو خودرو جذاب بوده و به همین دلیل دو خودرو با یکدیگر مقایسه شده‌اند.

رنو کولئوس بخریم یا نیسان ایکسل تریل

در بازار شاسی‌بلندهای کشور این روزها شاهد حضور رنو کولئوس و نیسان ایکس تریل هستیم، دو خودرویی که هرچند از دو شرکت متفاوت و توسط دو نماینده وارد کشور شده‌اند، اما تشابهات زیادی با هم دارند.

جک اس ۵ اتوماتیک بخریم یا چری تیگو ۵

دو خودرو از سرزمین اژدهای زرد به بازار ایران فراخوانده شده‌اند چرا که در این بازار می‌توانستند موفق باشند. تیگو 5 نمونه وارداتی ام وی ام X33 است از این‌رو از نظر کیفیتی در سطحی بالاتر از نمونه ایرانی و البته قدیمی‌اش است. در سوی دیگر خودرویی شبیه به هیوندای توسان دیده می‌شود، خودرویی که یکی از موفق‌ترین چینی‌ها در بازار است. خودروی جک اس‌ 5.

شاسی بلند دست دوم: رونیز بخریم یا ویتارا؟\

رونیز مدل سال 1388 و ویتارا 2400 دنده‌ای کلاس5 تولید سال 1389 هر دو قیمتی حدود 75 میلیون تومان دارند و برای دوستداران شاسی بلندها می‌توانند گزینه‌های مناسبی باشند. در ادامه به بررسی این دو خودرو پرداخته‌شده است.

کیا اسپورتیج یا هیوندای توسان؟ 

 دو خودروی کره‌ای توسان و اسپورتیج در کلاس کراس‌اوورهای کوچک شهری از جمله پر‌فروش‌ترین خودروهای وارداتی ایران محسوب می‌شوند. در این مقاله به بررسی فروش این دو برند محبوب در ایران و دلایل پیشی گرفتن هیوندا از کیا پرداختیم. با شبکه همراه باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟