وال استریت ژورنال :
23/04/1396 - 18:50
بازار ایران ناجی کارخانه پژو فرانسه
در روزهایی که کمپانی خودرو سازی پژو فرانسه با کاهش شدید فروش 45 درصدی در اروپا و چین مواجه شده، بازار ایران به نجات پژو آمد.

1606683296_1_0.gif

به گزارش وال استریت ژورنال در حالی که میزان فروش خودرو پژو در اروپا و چین به شدت کاهش یافته، اما به لطف از سرگیری خریدهای ایران آمار فروش این خودرو 2.3 (دو و سه دهم) درصد رشد پیدا کرده است.
میزان فروش خودروی گروه پژو در نیمه نخست امسال به لطف بازار بسیار خوب در ایران، 2.3 درصد افزایش یافت. این در حالی است که میزان فروش این نوع خودرو در بازارهای چین و اروپا به شدت کاهش داشته است.
بر اساس این گزارش، سازندگان پژو سیتروئن و DS امروز اعلام کردند که رکورد فروش 1.58 میلیون خودرو را در فاصله ماه های ژانویه تا ژوئن به ثبت رسانده‌اند که بالاتر از رقم مشابه سال گذشته یعنی 1.54 میلیون خودرو است.
با این وجود، روند کاهشی خرید چینی ها ادامه داشته و خرید مردم این کشور با افت 45 درصدی در این فاصله زمانی به 152 هزار و 380 خودرو رسیده است.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، در اروپا میزان فروش این خودرو 1.9 درصد کاهش داشته و به میزان 1.04 میلیون خودرو رسیده است که بیشترین میزان کاهش در خودروی پژوی DS با کاهش 45 درصدی بوده است.
وال استریت ژورنال می نویسد، اما در سویی دیگر، ایران یک بازار بسیار مهم در نیمه اول امسال بوده  و با از سرگیری خریدهای در سطح بالا به پژو کمک کرد که فروش در این کشور سه برابر غرب آسیا و آفریقا شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟