با Acunetix پیش از هکرها راه‌های نفوذ را شناسایی کنید
مشاور امنیت وب‌سایت خود باشید
شرکتAcunetix در سال 2004 و برای مبارزه با حملات وب تأسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگان در حوزه فناوری‌های امنیت برنامه‌های تحت وب است.

1606683296_1_0.gif

محصول شاخص این شرکت Acunetix Vulnerability Scanner طراحی شده است تا آسیب‌پذیری‌های مختلف را در وب‌سرویس یا وب‌سایت شما شناسایی و اطلاعات کاملی را جهت شناخت، بررسی و رفع آن‌ها ارائه کند. این برنامه از فناوری‌های بسیار پیشرفته و منحصر به فردی استفاده می‌کند که به‌عنوان نمونه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
- فناوری AcuSensor و AcuMonitor 
- آزمایش تصدیق برنامه‌های تحت وب
- اسکن محتوای سایت
- تهیه گزارش کامل
- ابزارهای آزمایش نفوذ
- بررسی آسیب‌پذیری‌های انواع سکوهای وب
- DeepScan اجازه اسکن دقیق فناوری‌های مختلف را می‌دهد: XML، WADL، SOAP/WCF، SOAP/WDSL، AJAX و...

نسخه جدید آنلاین Acunetix که در گذشته با نام Acunetix OVS شناخته می‌شد، با نام Acunetix Online منتشر شده است. در این نسخه، ویژگی‌های جدیدی که در نسخه WVS نیز وجود دارد، اضافه شده است. این ویژگی‌ها شامل امکان تهیه خروجی برای WAF، مدیریت نفوذپذیری‌ها، سیستم Issue Tracker و... است که در زیر به این موارد اشاره شده است.

ویژگی‌های جدید در Acunetix Online 
• رابط کاربری تحت وب جدید: تمرکز روی هسته اصلی محصول، معرفی گزینه‌های فیلتر جدید و بهبود مدیریت هدف‌ها است.
• اختصاص حساسیت کسب و کار به اهداف و آسیب‌پذیری‌ها: مشتریان قادر خواهند بود تا به سرعت آسیب‌پذیری‌ها را روی سرورهای حساس شناسایی کنند.
• ادغام با WAF: می‌توان آسیب‌پذیری‌ها را به WAF قابل پشتیبانی ارسال کرد (F5 Big-IP ASM، Fortinet FortiWeb وImperva SecureSphere). 
• ادغام با سیستم ردیابی: قابلیت ارسال آسیب‌پذیری‌ها به Atlassian JIRA، GitHub یا Microsoft Team Foundation Server (TFS) برای راحتی و مدیریت زمان بیشتر وجود دارد.
• مدیریت آسیب‌پذیری‌ها: با قابلیت نشانه‌گذاری آسیب‌پذیری‌هایی به‌عنوان False Positive، Fixed یا Ignored کاربران می‌توانند خود را از انواع False Positive در اسکن‌ها و گزارش‌های بعدی رها کنند. 
• انواع اسکن سفارشی: کاربران می‌توانند تعیین کنند چه آسیب‌پذیری‌هایی اسکن شود.
• اسکن پیشرفته: می‌توان گزارش‌ها را براساس اسکن تکی یا چندگانه، اهداف تکی یا چندگانه، آسیب‌پذیری‌های تکی، چندگانه یا همه آسیب‌پذیری‌های شناخته شده توسط Acunetix ارائه کرد. همچنین، ویژگی جدید به‌نام گزارش مقایسه اسکن‌ها موجود است. 
• به‌روزرسانی اسکن امنیتی شبکه: قابلیت تشخیص بالغ بر 50.000 آسیب‌پذیری شبکه وجود دارد.
• اضافه شدن قابلیت برای Acunetix Integrators :Acunetix Online یک API دارد که می‌توان از آن در برنامه‌های ثالث استفاده کرد.

به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت www.ertebateamn.com مراجعه یا با شماره 86083641-021 تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟