ایسوس ZenBeam Go E1Z را معرفی کرد
ایسوس درخشان‌ترین پروژکتور جیبی سازگار با USB را با نام ZenBeam Go E1Z معرفی کرد، این پروژکتور جیبی می‌تواند تصاویر را در سایز مشابه تلویزیون تا حداکثر 120 اینچ نمایش دهد.

1606683296_1_0.gif

 ZenBeam Go E1Z دارای یک درگاه USB است و از قابلیت plug-and-play برای دستگاه‌های اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کند. ZenBeam Go E1Z درخشان‌ترین پروژکتور جیبی جهان می‌باشد و دارای یک باتری 6400mAh است که تا 5 ساعت می‌تواند به فعالیت بپردازد؛ این پروژکتور همچنین می‌تواند به عنوان یک پاوربانک نیز برای شارژ ابزارهای قابل حمل استفاده شود. 
کوچک و جمع و جور، طراحی بی‌نظیر با کسب چندین جایزه معتبر
 ZenBeam Go E1Z ایسوس تنها 307 گرم وزن دارد و دارای ابعادی بسیار کوچک 110x83x29 میلی‌متر می‌باشد. این پروژکتور از همان الگوی Zen پیروی می‌کند و دارای یک شاسی یک‌پارچه با آلیاژ آلومینیوم و کلاهک لنز با پرداخت فلزی و لبه‌های الماسی با پرداخت شن می‌باشد. 
نمایش درخشان و زنده تصاویر در وضوح WVGA
ZenBeam Go E1Z دارای منبع روشنایی  Eco-LED با درخشندگی 150 لومن و طول عمر 300000 ساعت می‌باشد که به کاهش هزینه‌های جانبی کمک می‌کند. این پروژکتور دارای قابلیت روشن/خاموش سریع می‌باشد و نیازی به گرم‌کردن منبع روشنایی یا سرد کردن آن ندارد. ZenBeam Go E1Z دارای 100% گستره رنگی NTSC می‌باشد و از فناوری DLP® IntelliBright™ نیز پشتیبانی می‌کند که به طور هوشمند روشنایی و کنتراست تصاویر را تا میزان 30% افزایش می‌دهد و در عین حال 50% از مصرف انرژی می‌کاهد. 
ZenBeam Go E1Z دارای وضوح WVGA یا به عبارتی 854 x 480 پیکسل است که البته قادر به پخش ویدئوهای Full HD 1080p هم می‌باشد. لنز این پروژکتور می‌تواند تصاویر را از فاصله 15 اینچی با ابعاد 120 اینچ نمایش دهد و برای استفاده در داخل خانه و حتی بیرون خانه کاملا مناسب است. این پروژکتور دارای یک درگاه USB با قابلیت plug-and-play و با تبلت‌ها و اسمارت فون‌های اندرویدی، و رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌های مبتنی بر ویندوز سازگار است. 

ایسوس

نظر شما چیست؟