ایسوس متنوع ترین مادربوردهای چیپست X299 را معرفی کرد
ایسوس در سری ROG سه مدل را عرضه خواهد کرد. پیشرفته‌ترین مادربرد این سری Rampage VI Extreme می‌باشد که با سیستم خنک‌کننده مایع اختصاصی و شبکه فوق‌ سریع همراه شده است.

1606683296_1_0.gif

در این میان ایسوس توجه ویژه‌ای به اورکلاکرها داشته و مادربرد منحصر به فرد Rampage VI Apex را معرفی کرده است، این مادربرد تمام نیازهای یک اورکلاکر حرفه‌ای را پوشش خواهد داد و تنها برای شکستن رکوردهای جهانی ساخته شده‌است! در نهایت آخرین عضو سری ROG مادربرد Strix X299-E می‌باشد که قرار است همراهی مطمئن برای گیمرها باشد و تمام امکانات از قبیل شخصی‌سازی‌های ظاهری و باطنی، سیستم خنک‌کننده و تقریبا هر چیزی که یک گیمر بدان نیاز دارد را در اختیار آن‌ها قرار دهد. 
قابلیت‌های مربوط به اورکلاک و خنک‌کنندگی در حالت مایع و بادی به همراه هدرهای پمپ جداگانه برای قدرت بخشیدن به خنک‌کننده‌های سیکل باز تنها بخشی از خصوصیات مادربردهای X299، می‌باشند. 

مطلب پیشنهادی

۱۰ لپ‌تاپ قدرتمندی که در سال ۲۰۱۷ معرفی شدند
نگاهی به بهترین محصولات بازار

و اما سری Prime و TUF برای کاربران متفاوتی ساخته شده‌اند. مادربرد Prime X299-Deluxe برای افراد حرفه‌ای و کسانی ساخته شده‌است که می‌خواهند در آن واحد همه چیز را داشته باشند و مادربرد Prime X299-A نیز قادر است تمام نیاز حرفه‌ای ها را پوشش دهد. مادربردهای سری Prime نیز از قابلیت‌های متنوعی مانند امکانات گوناگون برای نظارت بر سیستم‌ خنک‌کننده، هدرهای پمپ، قابلیت 5-Way Optimization، نورپردازی Aura RGB، فناوری SafeSlot، امکانات بی‌نظیر صوتی و امکانات مرتبط با Raid بهره می‌برند. این مادربردها همانند سری ROG با حافظه‌های Intel Optane سازگار می‌باشند. 

مطلب پیشنهادی

چگونه با آیپد پرو، روتر ایسوس و گجت‌های دیگر دفتر کاری ایده‌آل بسازیم + عکس

 ایسوس مادربرد TUF X299 Mark 1 را نیز طراحی کرده که با قابلیت‌های حفاظتی و آرمور بسیار قوی و امکانات خنک‌کنندگی پیشرفته، خود را از تمام رقبا جدا کرده است و سطح جدیدی از حفاظت و استقامت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، در عین حال مادربرد TUF X299 Mark 2 هم برای  افرادی ساخته شده که در کنار استقامت و ماندگاری قصد دارند سیستم خود را از بقیه متمایز سازند. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟